25 طرح گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به هلدینگ های سرمایه گذاری معرفی گردید

به گزارش ساری فان، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد از معرفی 25 طرح گردشگری استان به هلدینگ های سرمایه گذاری در قالب طرح های توجیهی و مالی اطلاع داد و گفت: اولین اقامتگاه بوم گردی استان واقع در شهرستان دنا در هفته گردشگری افتتاح می گردد.

25 طرح گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به هلدینگ های سرمایه گذاری معرفی گردید

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان قیمت کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگاران از یاسوج، محمود باقری ظهر امروز در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت 5 مهرماه شروع هفته گردشگری، با اشاره به اینکه در دولت تدبیر و امید گام های بزرگی برای توسعه گردشگری برداشته شده است، گفت: در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز به تبع کشور اقدامات زیادی برای توسعه صنعت گردشگری انجام شد.

وی از معرفی 25 طرح گردشگری استان به هلدینگ های سرمایه گذاری در قالب طرح های توجیهی و مالی اطلاع داد و اضافه کرد: تله کابین یاسوج، تله کابین سی سخت، کمپینگ اقامتی بی بی حکیمه و کمپینگ اقامتی چشمه بلقیس چرام از مهم ترین این طرح ها است.

باقری ساخت فیلم 180 دقیقه ای معرفی جاذبه های کهگیلویه و بویراحمد را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای معرفی ظرفیت های گردشگری استان عنوان و توضیح داد: برپایی نمایشگاه توانمندی های استان در قالب عکس در مجلس شورای اسلامی و تهیه کتاب دو زبانه معرفی استان از دیگر اقدامات این اداره کل برای معرفی جاذبه های گردشگری این استان بود.

وی بیان نمود: علاوه بر این، کلنگ زنی هتل و پارک آبی یاسوج در سفر هیئت دولت با حضور رئیس سازمان گردشگری کشور از اقدامات مؤثری بود در سال 95 انجام شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه وبویراحمد با تشریح برنامه های هفته گردشگری در این استان، توضیح داد: سخنرانی در یکی از مدارس، ملاقات با ائمه آدینه، سخنرانی در خطبه های نماز آدینه و تشکیل کارگروه گردشگری از برنامه های این هفته است.

باقری از افتتاح اولین اقامتگاه بزرگ بوم گردی استان در شهرستان دنا اطلاع داد و با اشاره به افتتاح این طرح در هفته گردشگری، مطرح نمود: برای احداث این اقامتگاه، 80 میلیون تومان تسهیلات از محل اعتبارات صندوق کارآفرینی امید به سرمایه گذار پرداخت شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 30 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 114

به "25 طرح گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به هلدینگ های سرمایه گذاری معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "25 طرح گردشگری کهگیلویه و بویراحمد به هلدینگ های سرمایه گذاری معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید