یلی: تیم ملی جای شوخی نیست، باید به المپیک صعود کنیم

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، پوریا یلی درباره شرایط اردوی آماده سازی تیم ملی والیبال ایران برای حضور قدرتمند در مسابقات انتخابی المپیک 2020، گفت: ما در لیگ هفته ای دو بازی فشرده داشتیم و در حال سفر به شهرهای مختلف برای برگزاری مسابقه بودیم. این فشردگی، باعث شده بود تا فشار زیادی را از نظر بدنی تحمل کنیم. از طرفی اردوی تیم ملی هم با یک فشار مناسب آغاز شد و موجب شد تا بدن بازیکنان با یک شوک بسیار خوب روبرو گردد و دوباره به شرایط خوبمان برگردیم.

یلی: تیم ملی جای شوخی نیست، باید به المپیک صعود کنیم

وی درباره شانس تیم ملی برای صعود به المپیک هم گفت: ما با تمام قدرت برای رقابت های انتخابی المپیک که در چین برگزار می گردد، آماده می شویم. نمی گویم امیدوار به صعود هستیم بلکه می گویم باید به المپیک صعود کنیم. آرزوی همه ایرانیان صعود به المپیک است. آرزوی من به عنوان یک بازیکن هم، بازی کردن در المپیک است.

یلی در پاسخ به این سوال که شرایط خودش چگونه است، اعلام کرد: خدا را شکر ایگور کولاکوویچ در مسابقاتی که سال جاری داشتیم، بیش تر به من اعتماد کرد و توانستم خود را در عرصه بین المللی نشان دهم. امیدوارم و کوشش می کنم که این فرایند را بهتر بتوانم ادامه دهم. در ادامه اردو، با اضافه شدن لژیونرها می توانیم به ترکیب خوبی برسیم و با قدرت راهی مسابقات شویم.

این بازیکن تیم ملی والیبال در خاتمه و در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور بازیکنان جوان در اردوی تیم ملی، اظهار کرد: خیلی خوشحالم که بازیکنان هم سن من، به تیم ملی دعوت شده اند. چرا که این بستر خوبی برای رقابت ایجاد می نماید تا بدانیم تیم ملی جای شوخی نیست و جای رقابت جدی است. اگر یک جایی یک ثانیه کم بگذارید، ضرر می کنید. مطمئنا تیم ملی هر زمان به من احتیاج داشته باشد، با تمام وجود برای این تیم می جنگم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 11 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 61

به "یلی: تیم ملی جای شوخی نیست، باید به المپیک صعود کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یلی: تیم ملی جای شوخی نیست، باید به المپیک صعود کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید