گوگل و دوربین پیکسل چهار

به گزارش ساری فان، پیکسل 4 a. دارای قابلیت های عکاسی پرتره است - که عمق میدان را با تار کردن صفحه زمینه و پشتیبانی اچ دی آر هنگام عکاسی از افراد بوجود می آورد.

گوگل و دوربین پیکسل چهار

پیش بینی می شود این دستگاه در روز جمعه 22 اردیبهشت با قیمت 399 دلار به بازار عرضه شود

جزئیات بیشتری از تلفن هوشمند ارزان گوگل با پیکسل 4 a، که دنباله نمونه های پیکسل4 و پیکسل 3 a. است تا قبل ازعرضه اش در اواخر این ماه، فاش شده است.

همکاری بین کانال کوبایی یوتیوب به نام تکنولایک پلاس (TecnoLike Plus) و توسعه دهنده های اکس دی ای (XDA Developers) نشان می دهد که تلفن هوشمند اندرویدی ارزان، دارای یک دوربین اصلی 12.2 مگاپیکسل f. / 1073 و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی f. / 2.0 است.

این گوشی به جای داشتن سه لنز نسبت به دیگر پیشتازان گوگل، تنها یک دوربین عقب منفرد دارد. اما این سنسور که توسط سونی ساخته شده است، همان سنسور اصلی است که روی پیکسل 3، 3 a. و 4، در دوربین های سلفی وجود داشت، در عین حال دوربین سلفی نیز همان سنسوری را داراست که در پیکسل 3 و 3 a. موجود است.

پیکسل 4 a. دارای قابلیت های عکاسی پرتره است - که عمق میدان را با تار کردن صفحه زمینه و پشتیبانی اچ دی آر هنگام عکاسی از افراد بوجود می آورد.

گوگل همچنین درحال بوجود آوردن ویژگی هایی برای عکاسی نجوم از طریق ارائه ابزاری برای عکاسی بهتر از آسمان پرستاره، و کنترل روی هم افتادگی تصاویر است، تا از این طریق به کاربران مهارت بیشتری را با ایجاد رنگ و لعاب درعکسهایشان، بدهد.

در حالی که بعید است ویژگی دوربین تغییر کند، اما شایان ذکر است که نسخه بررسی شده قبل ازانتشار، نمونه ای که احتمالا گوگل درنهایت ارائه کند، نیست. این احتمال وجود دارد که غول جستجوگر برخی از عناصر را قبل از دسترسی نهایی مشتریان برای خرید، به دقت تنظیم کند.

فناوری دوربین گوگل تنها اطلاعات جدید و شایع شده ازتلفن آینده اش نیست. انتظار می رود که این وسیله ارزان دارای پردازنده 730 اسنپدراگون، 6 گیگابایت قدرت پردازش، 64 گیگابایت حافظه (تقریباً 16 هزارآهنگ) و 3080 میلی آمپر باتری باشد. همچنین به احتمال زیاد این گوشی، ورودی هدفون 3.5 میلی متری خود را، دقیقاً مانند نمونه پیکسل 3 a، حفظ خواهد کرد.

شایعات حاکی از آن است که این گوشی با صفحه نمایش 5.8 اینچی او ال ای دی (OLED) و وضوح کامل 1080 x. 2340 اچ دی، همراه خواهد بود. احتمالاً یک دوربین کوچک جلویی در سمت چپ بالای دستگاه برای دوربین جلوی گوشی وجود دارد، اما این بدان معنی است که این گوشی احتمالاً از فناوری حرکت دست، یا تشخیص چهره موجود در پیکسل4 برخوردار نخواهد بود.

پیش بینی می شود این دستگاه در روز جمعه 22 اردیبهشت با قیمت 399 دلار به بازار عرضه شود، هرچند که با شیوع ویروس کرونا ممکن است به تأخیر بیفتد. گوگل کنفرانس I. / O. (توسعه دهندگان گوگل) خود را که قرار بود در ماه می برگزار شود به دلیل نگرانی از انتشار کوید19 کنسل کرد.

منبع:ایندیپندنت

منبع: فرادید
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 400

به "گوگل و دوربین پیکسل چهار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل و دوربین پیکسل چهار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید