گل بسکتبالی از ارتفاع 2.56 سانتیمتری ، جای خالی CR7 در ترکیب رئال

به گزارش ساری فان، درست همان شبی که یکی از امنیتی ترین ال کلاسیکوهای تاریخ پس از 17 سال با تساوی بدون گل به انتها رسید، کریستیانو رونالدو 680 کیلومتر آن سوتر به هوا پرید و گل دوم یوونتوس را از ارتفاع دو متر و 56 سانتیمتری زد.

گل بسکتبالی از ارتفاع 2.56 سانتیمتری ، جای خالی CR7 در ترکیب رئال

به گزارش خبرنگاران، از روزی که رونالدو سانتیاگو برنابئو به را به مقصد تورین ترک کرد تا در لباس آبی و مشکی یوونتوس توپ بزند، نه خودش روی خوش دید نه سفیدپوشان مادریدی. رئال در شبی که فزونی آشکار بر رقیب سنتی خود بارسلونا داشت، بیش از هر زمان دیگر جای خالی CR7 را احساس کرد تا با دست خالی و فقط یک امتیاز از زمین نیوکمپ بیرون بیاید.

  • دیبالا اختراع می نماید، رونالدو پرواز و یووه برنده می شود

کریس پیش از این هم تقریبا از همین ارتفاع گلی مشابه زده بود؛ در بازی نهایی کوپا دل ری با بارسلونا در سال 2011. آن بازی را رئال در وقت اضافی یک بر صفر برد و قهرمان شد. هر چند کریم بنزما این فصل انگار دوباره متولد شده و به روزهای اوج بازگشته اما مادرید مدت هاست جالی خالی یک مثل رونالدو را احساس می نماید؛ بازیکنی که فصل پیش از مادرید به تورین رفت تا به یووه برای رسیدن به قهرمانی لیگ قهرمانان یاری کند.

حالا گورخرهای تورین مثل همه این سال ها جدی ترین گزینه قهرمانی در سری آ هستند اما حتی با حضور رونالدو هم امیدی به قهرمانی در اروپا ندارد. در آن سو، مادرید با وجود داشتن یکی از بهترین خطوط میانی اروپا، دنبال گلزنی چیره دست می شود تا کنار کریم از موقعیت های 20 درصدی گل بسازد و همواره در 18 قدم و بیرون آن بوی گل بدهد. آنچه رئال را در بازی برتر برابر بارسا متوقف کرد، جز بی دقتی های گروه داوری نبودن یک گلزن مادرزاد بود.

گرچه زین الدین زیدان رکورد نباختن به بارسا روی جایگاه مربیگری رئال را همچنان حفظ کرد اما می توانست با سه امتیاز شیرین و صدرنشینی لالیگا به مادرید برشود، اگر یک مهاجم تیزچنگ شبیه شماره هفت یووه در ترکیب داشت. رئالی ها مدت هاست از گرت بیل ناامید شده اند؛ بازیکنی که یکی دو فرصت بالای 70 درصد را هدر داد و در چند نوبت هم با دخالت های بی جا، فرصت پیش افتادن را از رئال گرفت.

  • زیدان: وقتی VAR پنالتی نمی گیرد، نمی توان کاری انجام داد

آن سو در بازی یووه با سمپدوریا، کریس در سرانجام نیمه اول آنقدر به هوا پرید که یک نیم تنه کامل بالاتر از مدافع حریف بود. کلودیر رانیه ری، سرمربی حرفه ای سمپدوریا پرش رونالدو را به بازی های بسکتبال NBA تشبیه کرد و گفت: او یک ساعت و نیم روی هوا بود. امروز همه آن گل کریس را با پروازهای مایکل جردن افسانه ای مقایسه می نمایند. پس از به صدا درآمدن سوت سرانجام بازی شب گذشته در اسپانیا، در ذهن زیدان یک چیز می گذرشت؛ کاش خودش مانده بود و کاش کریس نمی رفت. توپی که او آن را گل کرد، یک وجب بالاتر از تیر دروازه بود!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 16 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 72

به "گل بسکتبالی از ارتفاع 2.56 سانتیمتری ، جای خالی CR7 در ترکیب رئال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل بسکتبالی از ارتفاع 2.56 سانتیمتری ، جای خالی CR7 در ترکیب رئال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید