گلکسی A04s وارد فاز فراوری انبوه در کارخانه سامسونگ شد

به گزارش ساری فان، در حالی که بیشتر خبرهای سامسونگ حول برگزاری مراسم گلکسی آنپکد 19 مرداد و رونمایی از نسل تازه گوشی های تاشوی گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 مطرح می گردد، اما این شرکت هم زمان در حال کار روی توسعه گوشی هوشمند تازه و مالی گلکسی A04s نیز است. پیش تر بعضی معینات این گوشی هوشمند با شماره مدل SM-A045F/DS در وب سایت های صدور گواهینامه متعددی نظیر FCC ،NBTC و BIS مشاهده شد. اکنون اما گزارش تازه، شرایط این گوشی هوشمند مالی سامسونگ را برای کاربران معین نموده است.

گلکسی A04s وارد فاز فراوری انبوه در کارخانه سامسونگ شد

سامسونگ در کنار عرضه گوشی های هوشمند قدرتمند و پرچم دار، همیشه توجه ویژه ای به گوشی های میان رده و مالی خود داشته و سعی دارد تا آنجا که ممکن است گوشی های باکیفیتی را متناسب با بازه قیمتیشان در اختیار کاربران قرار دهد که از جمله آن ها می توان به گوشی های بسیاری از سری A و M نظیر A33، A53، M33 و M13 اشاره نمود. گلکسی A04s نیز جزو همین دسته از گوشی های سامسونگ به شمار میرود که بیشتر اطلاعات و مشخصات فنی آن به وسیله وب سایت های مختلف فاش شده است.

طبق نوترین گزارش های منتشر شده، سامسونگ خطوط فراوری خود را راه اندازی و فراوری انبوه گلکسی A04s را در کارخانه شهر Noida شروع نموده است. باید اشاره کنیم که کارخانه Noida در سال 2018 افتتاح شد و به بزرگ ترین کارخانه فراوری گوشی های هوشمند در دنیا تبدیل شده است. در حقیقت، گلکسی A04s اکنون وارد فاز فراوری انبوه در کارخانه Noida هند شده است. شایعات مختلف حاکی از آن است که سامسونگ میخواهد این گوشی هوشمند را اواخر سپتامبر یا اوایل اکتبر قبل از جشن سال نو میلادی در اختیار کاربران قرار دهد.

این گوشی هوشمند در دسته بندی سامسونگ، بین گوشی های مالی و میان رده قرار می گیرد. بعلاوه شایعاتی در خصوص عرضه هر دو نسخه 5G و 4G این گوشی مطرح شده که در صورت صحت می تواند گزینه خرید بسیار ارزان ای برای کاربران باشد. پیش تر بعضی مشخصات گلکسی A04s در شبکه های اجتماعی مطرح شده که بر اساس آن ها، گوشی هوشمند نو سامسونگ از یک نمایشگر 6.5 اینچی با رزولوشن 720p استفاده خواهد نمود.

بدیهی است که گوشی های مالی از نظر رفرش ریت و رزولوشن قدرت مانور زیادی ندارد و گلکسی A04s نیز از این قاعده مستثنا نیست. بنابراین احتمالاً نمایشگر این گوشی هوشمند از رفرش ریت 60 پشیتبانی می نماید. سامسونگ ظاهراً قرار است از پردازنده اگزینوس 850 به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند بهره ببرد. برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که این تراشه سامسونگ، در واقع یک پردازنده 8 هسته ای است که با فناوری ساخت 8 نانومتری LPP فراوری شده است. بعلاوه اگزینوس 850 در بخش پردازنده مرکزی از هشت هسته پردازشی نه چندان پیشرفته Cortex-A55 با حداکثر فرکانس کاری 2.0 گیگاهرتز بهره می برد.

رندرهای اولیه این گوشی هوشمند، بعضی از مشخصات نظیر سیستم دوربین سه گانه، جک هدفون 3.5 میلی متری، پنل پشتی با لبه های خمیده و حفره نمایشگر برای میزبانی از دوربین سلفی را تأیید نموده اند. بعلاوه طبق شنیده ها، سیستم عامل اندروید 12 به صورت پیش فرض روی این گوشی هوشمند نصب شده و احتمالاً نوترین رابط کاربری OneUI سامسونگ را اجرا خواهد نمود. منبع تغذیه این گوشی هوشمند نیز احتمالاً یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعت خواهد بود.

باید دید گلکسی A04s سامسونگ، به عنوان یک گوشی هوشمند ارزان با چه قیمتی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع: SamMobile

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1516

به "گلکسی A04s وارد فاز فراوری انبوه در کارخانه سامسونگ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گلکسی A04s وارد فاز فراوری انبوه در کارخانه سامسونگ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید