کومان: چرا VAR همواره باید علیه بارسا عمل کند؟

به گزارش ساری فان، سرمربی بارسلونا پس از شکست تیمش مقابل رئال مادرید عملکرد VAR را زیر سوال برد و بیان کرد این فناوری همواره علیه آبی اناری ها وارد عمل می نماید.

کومان: چرا VAR همواره باید علیه بارسا عمل کند؟

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، بارسلونا شنبه در هفته هفتم لالیگا 3 بر یک مغلوب رئال مادرید شد. رونالد کومان پس از بازی گفت: برنامه ما کنترل بازی بود. پست لیونل مسی را تغییر دادیم و کوشش کردیم در عمق بازی کنیم. همچنین بازیکنانی در کناره ها داشته باشیم که بتوانند توپ را کنترل نمایند. بازی خوبی به نمایش گذاشتیم.

سرمربی بارسلونا پس از گل سرخیو راموس از روی نقطه پنالتی خیلی دیر در ترکیب تیم تغییر ایجاد کرد. او در این رابطه اظهار کرد: ابتدا اجازه دادم تیم خود را پیدا کند و سپس کوشش کردیم با حضور عثمان دمبله و ترینکائو در کناره ها سرعت بیشتری داشته باشیم. می دانستیم این کار ریسک بالایی دارد اما شکست خورده بودیم. برای من نتیجه 2 بر یک با 3 بر یک تفاوتی ندارد.

داور به یاری VAR یک پنالتی جنجالی به نفع رئال مادرید اظهار داشت و راموس با گل کردن این ضربه، سفیدپوشان را 2 بر یک پیش انداخت. سرمربی هلندی درباره تصمیم داور گفت: از نظر من پنالتی نبود. امیدوارم یک روز بتوانند درباره VAR شرح دهند. VAR تنها زمانی وارد عمل می گردد که علیه بارسلونا باشد. نه در پنالتی روی لیونل مسی و نه در کارت قرمزهای پنالتی از فناوری بازبینی تصاویر استفاده نشد (داور در نیمه اول خطا روی مهاجم آرژانتینی در محوطه جریمه را نادیده گرفت). سوال من این است چرا همواره از این فناوری علیه بارسا بهره می برند. VAR می تواند خیلی خوب باشد اما در همه تیم ها.

کومان درباره صحنه پنالتی که داور خطای کلمنت لانگله را روی راموس اظهار داشت، گفت: خطای راموس روی لانگله بود. پیراهن راموس کشیده شد اما این بازیکن به عقب افتاد! زمانی که پیراهن بازیکن کشیده می گردد باید به سمت جلو بیفتد و نه عقب. به همین خاطر پنالتی نبود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آذر 1399 بروزرسانی: 8 آذر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 692

به "کومان: چرا VAR همواره باید علیه بارسا عمل کند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کومان: چرا VAR همواره باید علیه بارسا عمل کند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید