کنعانی زادگان: 2-3 هفته دیگر به ترکیب پرسپولیس بر می گردم

به گزارش ساری فان، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: خوشبختانه یک هفته خوب درمان کردم و اگر خدا بخواهد تا 2-3 هفته دیگر می توانم به ترکیب برگردم.

کنعانی زادگان: 2-3 هفته دیگر به ترکیب پرسپولیس بر می گردم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد حسین کنعانی زادگان در گفت و گوی تلفنی با برنامه فوتبال برتر گفت: من که در خانه هستم واقعا خیلی حرص و جوش خوردم. هیچوقت ما نمی گوییم مقصر گل ها شخص خاصی است، وقتی گل می خوریم یعنی کل تیم گل خورده و اگر گل می زنیم یعنی گل تیم گل زده است.

وی افزود: یحیی گل محمدی دستش خالی است و در خط عقب و جلو کاملا مشخص شده که امروز دستش بسته است. ما اصلا فکرش را نمی کردیم از روی ضربه ایستگاهی دو گل بخوریم. دیدید که کسانی که امروز در خط دفاع به میدان رفتند در پست تخصصی بازی نمی کنند و حتی میلاد سرلک هم کمی عقب تر بازی می کند ولی امیدوارم در نیمه دوم بهتر کار کنیم و 3 امتیاز را بگیریم.

کنعانی زادگان در خصوص اینکه شرایط مصدومیت او و حسینی چگونه است گفت: سیدجلال از من جلوتر است چون در صد آسیب دیدگی همسترینگ او کمتر از من است و امروز روی نیمکت نشسته است ولی من پارگی همسترینگم بیشتر بوده. خوشبختانه یک هفته خوب درمان کردم و اگر خدا بخواهد تا 2-3 هفته دیگر می توانم به ترکیب برگردم. در یکی دو هفته آینده اصلا نمی رسم و سعی و تلاشم را می کنم که به تیم کمک کنم. البته ما بازیکنان خوب و جوانانی داریم که با آنها در فینال آسیا حضور پیدا کردیم و حضور این نفرات قطعا در آینده به پرسپولیس کمک می کند.

وی در خصوص شرایط محمد انصاری مطرح نمود: این بازیکن یک ماه است در تمرینات شرکت کرده، او و من هم مصدومیت رباط صلیبی را داشتیم و برای انصاری دو بار این اتفاق رخ داده است. او الان 7 ماه از مصدویمتش را پشت سر می گذارد در حالی که فکر می کنم فرایند درمان او این بار باید 9 تا 10 ماه باشد.در مجموع فکر می کنم ریسک نکردند که او را بازی بدهند.

مدافع پرسپولیس در خصوص اینکه نتیجه بازی را چطور پیش می بینی می کند مطرح نمود: پرسپولیس 3 بر 2 برنده خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1399 بروزرسانی: 5 اسفند 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 860

به "کنعانی زادگان: 2-3 هفته دیگر به ترکیب پرسپولیس بر می گردم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنعانی زادگان: 2-3 هفته دیگر به ترکیب پرسپولیس بر می گردم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید