کلیدهای ایجاد یک کاتالوگ و بروشور پیروز

به گزارش ساری فان، هدف یک از یک کاتالوگ فروش محصولات است ، اما همچنین یک ابزار مهم در ایجاد ارتباط با مشتریان / خریداران ، مارک تجاری تصویر و یک استراتژی عالی بازاریابی است .

کلیدهای ایجاد یک کاتالوگ و بروشور پیروز

جهت دریافت مشاوره خدمات طراح کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

هدف یک از یک کاتالوگ فروش محصولات است ، اما همچنین یک ابزار مهم در ایجاد ارتباط با مشتریان / خریداران ، مارک تجاری تصویر و یک استراتژی عالی بازاریابی است . دانستن خود مخاطبان و طراحی و چاپ کاتولوگ اضافه کردن کاتولوگ اطراف احتیاجهای مشتریان خود را یاری خواهد نمود فراوری درآمد شما با چاپ ارایه آغاز انتظار می رود. در اینجا چند کلید برای ایجاد و چاپ کاتالوگ پیروز آورده شده است .

در توضیحات محصول خود کاملاً دقیق باشید:

در توضیحات محصول خود - اندازه ، مواد ، محل ساخت ، قیمت و غیره دقیق باشید و مطمئن شوید که اطلاعات تماس را در هر صفحه از فهرست خود وارد کنید. از این توضیحات می توان برای روایت داستانی از محصول شما استفاده کرد و همچنین می تواند پیغامی را برای مصرف نماینده ارسال کند که شرکت شما در چه موردی است. اطلاعات بیشتری که به مشتری بالقوه با چاپ کاتالوگ دیجیتال داده می گردد ، به تشویق وی برای خرید یاری می نماید.

طراحی و عکاسی عالی داشته باشید:

طراحی کاتالوگ در برندسازی ، ساخت تصویر بسیار مهم است اما بیش از همه ، برای جلب توجه مشتریان بالقوه! عکس ها در طراحی کاتالوگ ها ضروری هستند و مهم این است که فقط عکاسان حرفه ای استخدام کنید . عکس ها داستان برند شما را روایت می نمایند و به وضوح نشان می دهند محصول شما هنگام تحویل به مشتری چگونه خواهد بود. عکس های چاپلوسی و غیر واقعی و جذاب حتی در صورت عدم احتیاج به این محصول مشتری را به خرید فریب می دهد ! و بعداً می توان از این عکسها برای سایر مطالب بازاریابی مانند بروشورها و وب سایتها استفاده کرد.

مشتریان خود را بشناسید:

داشتن درک قوی از مخاطبان خود یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از پیروزیت شماست.همچنین ، مطالعات نشان داده است که مصرف نمایندگان به احتمال زیاد کاتالوگ ها را به افراد دیگری با علاقه های مشابه منتقل می نمایند!استفاده از کاتالوگ در بازاریابی شرکت شما به درآمدزایی که انتظار داشتید یاری می نماید. و اطمینان حاصل کنید که از بهترین چاپخانه برای اطمینان از کیفیت بالا و حرفه ای بودن کاتالوگ خود بهره ببرید . کاتالوگ شما بازتابی از شرکت شما و بهترین راه برای صحبت مستقیم با مصرف نماینده است.

اهمیت بروشورهای با کیفیت

بروشور ها هنوز هم به عنوان قسمتهای اصلی بسته های بازاریابی به طور گسترده ای مورد استفاده قرار می گیرند. آنها به مشتریان بالقوه اجازه می دهند در خصوص مشاغل شما ایده بگیرند و برخلاف وب سایت ، اینها قطعات ملموسی است که در دستان آنهاست. بروشورهای موجود در کاغذ با کیفیت بالا و بروشورهای طراحی شده حرفه ای بازتاب آنچه انتظار دارند از خدمات یا محصولات شما باشد بنابراین مهم است که هوشمندانه انتخاب کنید.

در صنعت چاپ ، وزن کاغذ توصیف می گردد. کمترین کاغذهایی که برای چاپ استفاده می گردد 20 تا 24 هزار تومان است. این مقالاتی است که معمولاً در دستگاه های کپی خانگی یا اداری استفاده می گردد. گران تر هستند و بنابراین برای بروشورها محکم تر و قابل توجه تر هستند. این وزنه ها در پست بهتر نگه داشته می شوند و از ظاهر حرفه ای برخوردارند. اینها به صورت براق یا مات در می آیند. عکسها معمولاً با پوشش براق ظاهر می شوند. چاپخانه های حرفه ای مانند ما به مشتریان در انتخاب بهترین گزینه برای پروژه خود یاری می نمایند.

آخرین نکته ای که باید هنگام انتخاب کاغذ برای چاپ بروشور تبلیغاتی خود در نظر بگیرید این است که کجا مقاله دیده می گردد. آیا به وسیله پست به وسیله پست یا نمایش داده می گردد؟ اگرچه انتخاب مقالات با وزن کم برای پست الکترونیکی کاربردی است ، اما هرگز برای نمایشگرها ایده خوبی نیست. بروشورهای شما ورق می خورند ، پیغام شما گم می گردد و مشتریان فقط از آنها عبور می نمایند.

5 دلیل برای تبدیل کاتالوگ چاپی خود به یک کاتالوگ آنلاین در حال حاضر

شاید در خصوص کاتالوگ چاپی ، بروشور و مجله احساس نوستالژی کنید و شاید هنوز هم از ورق زدن در آن لذت ببرید. یا شاید هنوز مشتریان شما تقاضای تهیه کاتالوگ چاپی را دارند. تیم های فروش و بازاریابی در سراسر صنعت عمده فروشی هزینه های هنگفتی را صرف کاتالوگ های چاپی می نمایند و اگر اتفاقاً یکی از آنها هستید ، در نظر داشته باشید که در بازار تغییر قابل ملاحظه ای از چاپ به دیجیتال وجود داشته است. در این جا 5 دلیل از بین رفتن کاتالوگ های چاپی در مقایسه با نمونه آنلاین خود را بیان می کنیم.

شماره 1 کاتالوگ های آنلاین خرید را آسان می نمایند

شماره 2: تغییرات مکرر مسئله ای ندارند

شماره 3 موتورهای جستجو عاشق کاتالوگ هستند

شماره 4 تجزیه و تحلیل به سمت بهبود حرکت می نماید

شماره 5 بدون هدر دادن

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 بهمن 1399 بروزرسانی: 6 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 797

به "کلیدهای ایجاد یک کاتالوگ و بروشور پیروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلیدهای ایجاد یک کاتالوگ و بروشور پیروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید