کسری اعتبار 491 میلیارد تومانی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال

به گزارش ساری فان، معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه فنی حرفه ای از کسری اعتبار 491 میلیارد تومان تا سرانجام امسال اطلاع داد.

کسری اعتبار 491 میلیارد تومانی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، به نقل از دانشگاه فنی و حرفه ای، غلامرضا زمانی در حاشیه نشست ستاد بازگشایی دانشگاه گفت: در هفت ماه امسال مبلغ 537 میلیارد تومان از اعتبارات دانشگاه صرف پرداخت حقوق پرسنل به رسمی، پیمانی و قراردادی دانشگاه شده است و پیش بینی می گردد این رقم تا خاتمه امسال به مبلغ 980 میلیارد تومان افزایش یابد.

وی ادامه داد: افزایش هزینه های تمام شده خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشگاه از یک سو و اختصاص کل عایدی اختصاصی دانشگاه به پرداخت معوقات کارمندان دانشگاه کسری اعتبارات هزینه های دانشگاه را بیشتر نمایان نموده است.

وی ادامه داد: علی رغم تغییر دفتر امور آموزش های عمومی سازمان برنامه و بودجه به امور آموزش عالی، تا به امروز اصلاح خاصی در مورد سرانه دانشجویی این دانشگاه و همسان سازی آن با سایر دانشگاه ها رخ نداده است.

معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه فنی حرفه ای یاد آورشد: به دلیل عدم تخصیص منابع تا به امروز پاداش خاتمه خدمت بازنشستگان سال 1399 دانشگاه به مبلغ 56 میلیارد تومان پرداخت نشده است که در آینده نزدیک منابع لازم به این امر تخصیص داده می گردد.

معاون اداری اقتصادی و مدیریت منابع دانشگاه فنی حرفه ای از کسری اعتبار 491 میلیارد تومان تا خاتمه امسال اطلاع داد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1296

به "کسری اعتبار 491 میلیارد تومانی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کسری اعتبار 491 میلیارد تومانی دانشگاه فنی و حرفه ای در امسال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید