کتاب های تازه عباس براتی پور در راه انتشار

به گزارش ساری فان، خبرنگاران: دیوان شعری عباس براتی پور که حاصل 50 سال تجربه وی در عرصه شعر و شاعری است به همراه چند کتاب دیگر توسط انجمن قلم ایران به چاپ می رسد.

کتاب های تازه عباس براتی پور در راه انتشار

عباس براتی پور، شاعر پیشکسوت آیینی، در گفت وگو با خبرنگار فرهنگی خبرنگاران، از انتشار مجموعه سروده های خود طی 50 سال گذشته خبر داد و گفت: مجموعه سروده ها در قالب دیوان اشعار به چاپ می رسد. انتشار این اثر را انجمن قلم ایران برعهده دارد. در این اثر که هنوز عنوان مشخصی برای آن انتخاب نشده است، تمامی سروده های 50 سال گذشته در قالب 500 صفحه به چاپ خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این کتاب تمامی سروده ها در قالب های مختلف غزل، قصیده و مثنوی تجمیع و در اثری به چاپ می رسند. موضوعات مختلفی در این اشعار دیده می شود که عموماً آیینی و دینی هستند. برخی از این سروده ها تجربه های دوران جوانی و آغاز راه شاعری هستند و برخی دیگر به سال های گذشته مربوط می شوند.

این شاعر پیشکسوت در ادامه از انتشار مجموعه الفبای شعر خبر داد و یادآور شد: این اثر هم توسط انجمن قلم ایران به چاپ می رسد. در این اثر عروض و قافیه را برای کسانی که در آغاز راه شاعری هستند، شرح داده ام. نکارش این اثر چند سال طول کشیده است. تلاش کردم تا در آن تمامی اطلاعات مربوط به فنون شعری را از منابع مختلف جمع آوری کنم. علاوه بر شرح عروض و قافیه به عنوان دو محور اصلی در تنظیم وزن شعر، نمونه هایی از سروده های شاعران مختلف را نیز ذکر کرده ام.

منبع: تسنیم
انتشار: 5 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 379

به "کتاب های تازه عباس براتی پور در راه انتشار" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کتاب های تازه عباس براتی پور در راه انتشار"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید