پرسپولیسی ها گلر استقلال را با سنگ زدند!

به گزارش ساری فان، جنجال های دربی پیش از آغاز مسابقه به اوج رسیده است. همه چیز به خوشحالی علیرضا بیرانوند در پایان شهرآورد قبلی است که پس از پیروزی پرسپولیس، او 2 مرتبه با یک شادی جنجالی و به نشانه بریدن سر حریف، دستش را به زیر گردن کشید.

پرسپولیسی ها گلر استقلال را با سنگ زدند!

این خوشحالی سنگربان ملی پوش پرسپولیس به مذاق استقلالی ها خوش نیامد و آن ها در مصاحبه هایی به این موضوع اشاره کردند. روز گذشته نیز ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی بیان نمود از این کار بیرانوند ناراحت است و آن را فراموش نمی کند و امیدوار است که طرفداران استقلال نیز در بازی امروز آن را فراموش نکنند.

این صحبت ها باعث شد تا بازیکنان و سرمربی پرسپولیس صبح امروز با انتشار یک استوری، به حمایت از بیرانوند بپردازند. با این حال، این بازیکن در مراسم گرم کردن پیش از بازی، برخلاف تمامی دربی های قبلی، دست به کار عجیبی زد و تصمیم گرفت در سمت جایگاه طرفداران استقلال مشغول گرم کردن گردد.

این حرکت بیرانوند باعث شد تا جو ورزشگاه متشنج گردد. او نسبت به شعار هایی که علیهش داده می شد، دستش را پشت گوشش گذاشت که در ادامه سنگ پرانی استقلالی ها را در پی داشت. با حضور بیرو در سمت جایگاه آبی ها، سیدحسین حسینی نیز مجبور گردد در سمت جایگاه طرفداران پرسپولیس گرم کند. طبیعتا طرفداران سرخ پوش نیز در تلافی شعار های تماشاگران رقیب، از خجالت کاپیتان استقلال در آمدند.

طرفداران پرسپولیس ابتدا شعار هایی علیه حسینی دادند و او نیز دقیقا حرکت بیرانوند را تکرار کرد و دستش را پشت گوشش گذاشت و با لبخند، مشغول گرم کردن شد. در شرایطی که کاپیتان استقلال با بهزاد غلامپور مشغول تمرین بود، ناگهان پرتاب پاره سنگ بزرگی به سمت حسینی، با پای او برخورد کرد.

سیدحسین نیز بلافاصله پای خود را گرفت و کمی از مقابل دروازه دور شد. بهزاد غلامپور با برداشتن این سنگ پرتاب شده از سوی طرفداران پرسپولیس، آن را به ناظر مسابقه نشان داد. در ادامه نیز کاپیتان آبی ها به ادامه گرم کردن مشغول شد تا خود را برای شروع مسابقه آماده کند.

منبع: فرارو
انتشار: 14 خرداد 1402 بروزرسانی: 14 خرداد 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1660

به "پرسپولیسی ها گلر استقلال را با سنگ زدند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیسی ها گلر استقلال را با سنگ زدند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید