پاسخ کارگزاری آگاه برای واریز پول سهام عدالت ، منتظر لیست شرکت سپرده گذاری هستیم

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، از جمعیت حدود 50 میلیون نفری سهام عدالت 17 میلیون نفر معادل 34 درصد آنها روش آزادسازی مستقیم را انتخاب کردند، این سهامداران برای مدیریت و فروش سهام عدالت خود باید از طریق کارگزاری ها و سامانه سعدی اقدام کنند.

پاسخ کارگزاری آگاه برای واریز پول سهام عدالت ، منتظر لیست شرکت سپرده گذاری هستیم

در این خصوص برخی از مخاطبان اظهار کرده اند که علی رغم ثبت سفارش فروش 30 درصد از سهام خود در سامانه معاملات سهام عدالت در سایت کارگزاری ها هنوز هیچ مبلغی را دریافت نکرده اند.

یکی از این کارگزاری ها، کارگزاری آگاه است، سهامداران این سوال را دارند که چرا پول سهام عدالتشان واریز نشده است؟

سایت اگاه 1 ریال هم واریز نکرده ،لطفا پیگیری کنید

اگاه ریال هم واریز نکرده خودم اکاه هستم ولی مادرم سعدی هست دیروز فقط یدونه 2 هزار تومان واریز کردن مسخره کردن ملتو؟

کارگزاری اگاه رو چک کن به خدا یه ماهه سهام رو فروختم دریغ از یه هزاری

من هفت خرداد فروختم ولی فعلا خبری نیست ازشون خواهشاً پیگیر باشید چون سعدی واریز هاش شروع شده ولی اگاه تا به حالبه هیچکس واریز نکرده

کارگزاری هایی مثل آگاه هی تبلیغات میکنن که بیایید بفروشید بعد من 21رور پیش فروختم امروز زنگ زدم میگه ما هنوز به این زودی نمیفروشیم میگم چرا پس میگید بیایید بفروشید !!!اصلا شفاف سازی نکرد گوشی را هم قطع کردن.بخدا کسی که فروخته لازمش هست

لطفا کارگزاری اگاه رو هم پیگیری کنید چرا هنوز واریزی نداشتند و پاسخگو هم نیستند .

علت تاخیر واریز پول سهام عدالت در کارگزاری آگاه چیست؟

در این خصوص محمدرضا سرافزار، مدیرعامل کارگزاری آگاه به خبرنگاران گفت: برای کسانی که درخواست فروش خود را داده و سهامشان فروخته شده است، شرکت سپرده گذاری باید یک لیستی به ما بدهد که برای هر فرد چقدر باید واریز شود تا ما این پرداختی ها را انجام دهیم.

وی اضافه نمود: ولی تا به امروز این لیست که شامل شماره حساب و نام افراد است برای ما ارسال نشده است، در نتیجه ما هم نمی توانیم هیچ پولی واریز کنیم.

سرافراز در خصوص فروش سهام عدالت در این روزها گفت: برای افرادی هم که از ما تقاضا کرده اند تا سهامشان را بفروشیم، باید شرکت سپرده گذاری به من لیستی بدهد که چه تعدادی از چه سهامی را بفروشیم، در این مورد نیز هنوز لیست کاملی به ما داده نشده که مشخص باشد برای هر فرد چه دارایی را می توانیم بفروشیم.

وی در خصوص نحوه فروش سهام عدالت در کارگزاری آگاه گفت: مثلا مشتری الف به ما درخواست می دهد که سهم فلان شرکت را بفروش، سپس کارگزاری قیمت را به سپرده گذاری ارسال می کند، بعد از آن سپرده گذاری برای ما مشخص می کند این سهام را می توانید بفروشید، پس از این مرحله نیز کارگزاری آگاه سعی می کند سهام را در بالاترین قیمت بفروشد.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 504

به "پاسخ کارگزاری آگاه برای واریز پول سهام عدالت ، منتظر لیست شرکت سپرده گذاری هستیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "پاسخ کارگزاری آگاه برای واریز پول سهام عدالت ، منتظر لیست شرکت سپرده گذاری هستیم" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پاسخ کارگزاری آگاه برای واریز پول سهام عدالت ، منتظر لیست شرکت سپرده گذاری هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید