ورود 60 میلیون دوز واکسن کرونا در یک ماه آینده به کشور

به گزارش ساری فان، سخنگوی جمعیت هلال احمر از ورود 60 میلیون دوز واکسن کرونا طی یک ماه آینده به کشور اطلاع داد و گفت: با ورود این تعداد، مقدار واکسن های کرونا به عدد 140 میلیون دوز خواهد رسید.

ورود 60 میلیون دوز واکسن کرونا در یک ماه آینده به کشور

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محمد حسن قوسیان مقدم، با اشاره به اینکه تا به امروز حدود 80 میلیون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است، اظهار کرد: سهم هلال احمر 52 میلیون دوز واکسن بوده که وارد کشور و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده شده است.

وی با بیان اینکه طی دو هفته گذشته هم 12 میلیون دوز واکسن ویژه دانش آموزان و افراد تا زیر 20 سال وارد کشور شد، گفت: تمام واکسن های وارداتی در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد و فرآیند واکسیناسیون به وسیله این وزارتخانه انجام می گردد.

سخنگوی جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه بنابر برنامه ریزی انجام شده از دهم مهرماه تا دهم آبان ماه 60 میلیون دوز واکسن وارد کشور می گردد، گفت: نوع این واکسن ها سینوفارم بوده و طی این زمانبندی وارد کشور می گردد و در اختیار وزارت بهداشت قرار می گیرد.

قوسیان مقدم گفت: بنابر اعلام انجام شده ورود واکسن فایزر هم در دستور کار جمعیت هلال احمر قرار ندارد.

وی اظهار کرد: در طی هفته آینده و با توجه به ورود 60 میلیون دوز واکسن در یک ماه مقدار واکسن های وارداتی به 140 میلیون دوز واکسن می رسد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 آبان 1400 بروزرسانی: 2 آبان 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1245

به "ورود 60 میلیون دوز واکسن کرونا در یک ماه آینده به کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود 60 میلیون دوز واکسن کرونا در یک ماه آینده به کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید