واکنش سیدعلی به ماجرای ویلای امیردشت و تهدید شدنش در فضای مجازی

به گزارش ساری فان، مهدی سیدعلی داور با تجربه فوتبال ایران گفت: در فضای مجازی تهدید می شویم و خیلی ها به دنبال آدرس خانه ما می گردند.

واکنش سیدعلی به ماجرای ویلای امیردشت و تهدید شدنش در فضای مجازی

جهت دریافت خدمات معماری ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به گزارش خبرنگاران ، سیدمهدی سیدعلی در مورد اینکه آیا قضاوت عجیب و غریب داشته و باعث تحریک تماشاگران شده، گفت: قضاوت عجیب و غریب نداشتم. هواداران احساسی عمل می نمایند و علاقه مند به این هستند که تیمشان نتیجه دلخواهشان را به دست بیاورد و قاعدتا خیلی از تصمیمات داور به مذاق آن ها خوش نمی آید و باعث کدورت می گردد.

وی در مورد شایعه ویلای امیردشت عنوان نمود: با توجه به اینکه فراوری حاشیه می نماید جواب این سوال را نمی دهم.

سیدعلی در پاسخ به این سوال که با ارزشترین داور ایرانی از نظر او کیست، گفت: بی تردید علیرضا فغانی با ارزش ترین داور ایران است.

داور فوتبال ایران در مورد اینکه الگوهای او چه کسانی هستند، گفت: ژیلویسیه از فرانسه و کولینا از ایتالیا، ضمن اینکه سعی کردم از سایر داوران عظیم هم مواردی را یاد بگیرم.

وی در مورد شرایط داوران ایران توضیح داد: الان داوران در بهترین فرم آمادگی جسمانی هستند. کلاس یک روزه ای که هفته گذشته برگزار گردید و تمرینی که داشتند نشان داد هم از نظر روحی روانی و هم از نظر آمادگی جسمانی در بهترین حالت ممکن قرار دارند.

سیدعلی در گفت وگو با شبکه اول سیما و در مورد نحوه برخورد با حاشیه ها و شایعه ها، عنوان نمود: سعی می کنم آرامش خودم را حفظ و سکوت کنم. سکوت بهترین پاسخ است و گذر زمان ثابت می نماید که شایعات واقعیت داشتند یا خیر.

وی در مورد تهدیدهایی که برای او وجود دارد، گفت: در فضای مجازی تهدید می شویم. خیلی ها به دنبال آدرس خانه ما می گردند. با افتخار اهل شهر ری هستم.

داور فوتبال ایران در مورد شکایت از مجموعه باشگاه استقلال، گفت: شکایتی نکردم. گزارش اتفاقات مسابقه فولاد-استقلال را به کمیته داوران ارائه کردم و سیر مراحل اداری توسط دوستان در دپارتمان و کمیته داوران پیگیری می گردد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 392

به "واکنش سیدعلی به ماجرای ویلای امیردشت و تهدید شدنش در فضای مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش سیدعلی به ماجرای ویلای امیردشت و تهدید شدنش در فضای مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید