هتل 3 ستاره کاولا؛ هتلی با چشم انداز شهر و کوه و باغ در تفلیس، عکس

به گزارش ساری فان، هتل 3 ستاره کاولا با چشم اندازی به شهر و کوه و باغ در شهر تفلیس واقع شده است. این هتل دارای 115 اتاق نسبتاً عظیم و نورگیر است و هتل کاولا تفلیس تا فرودگاه لوچینی 10 کیلومتر فاصله دارد.

هتل 3 ستاره کاولا؛ هتلی با چشم انداز شهر و کوه و باغ در تفلیس، عکس

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا دوبلکس با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

هتل کاولا دارای امکانات ورزشی و تفریحی، رستوران و شاتل فرودگاهی است. هتل کاولا در شهر زیبای تفلیس، هتلی متفاوت با امکانات مختلف و هزینه مناسب امکان سفر را برایتان آسان می نماید، پس هنگام خرید بلیط هواپیما تفلیس دیگر نگران محل اقامت خود نباشید و در همان لحظه هتل کاولا را نیز رزرو کنید.

امکانات کلی هتل کاولا تفلیس

Hotel Kavela Tbilis در شهر تفلیس شامل امکاناتی مانند صندوق امانات در داخل اتاق ها، اینترنت Wi-Fiرایگان در همه قسمت های هتل، سیستم تهویه مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی، مبلمان، رستوران، کافی شاپ و روم سرویس 24 ساعته و آسانسور و سرویس بهداشتی ایرانی در راهرو ها است.

این هتل تا مرکز شهر حدودا 4.5 کیلومتر و تا ایستگاه متروی Varketili 2.5 کیلومتر فاصله دارد. خدمات پذیرش در این هتل 24 ساعته در خدمت میهمانانی است که هنگام خرید آنلاین بلیط هواپیما این هتل را برای اقامت انتخاب نموده اند.

در خدمات تور نیز ایده های خوبی برای گشت و گذار در شهر تفلیس برایتان پیشنهاد می نمایند. همچنین از امکانات دیگر هتل می توان به فضای سبز، خدمات لابی، نمازخانه، پارکینگ رایگان، سرویس صبحانه در اتاق، محل های تعبیه شده برای سیگار کشیدن اشاره نمود.

اتاق های مخصوص خانواده در این هتل برای رفاه حال خانواده ها تعبیه شده است. توجه داشته باشید در صورتی که به همراه خود حیوانات خانگی داشته باشید، با خیال راحت با پرداخت هزینه اضافی می توانید حیوانات را به داخل هتل ببرید.

در فضای بیرونی هتل نیز امکانات باربیکیو و تراس وجود دارد. بطری آب به صورت رایگان در اختیارتان قرار داده می گردد ولی اگر فرزندانتان غذای مخصوصی در رژیمشان دارند، باید هنگام رزرو با پرداخت هزینه اضافی مسئولین مربوطه را آگاه سازید.

برای سرگرم کردن بچه ها کانال های ماهواره ای مخصوص کارتون وجود دارد. خدمات نظافت اتاق ها نیز به صورت رایگان همه روزه انجام می گیرد. خدمات لباسشویی، خشکشویی و اتو با هزینه اضافی امکان پذیر است.

کادر مجرب هتل کاولا در شهر تفلیس به زبان های انگلیسی، گرجی و روسی تسلط دارند. جدیدا به امکانات این هتل ماساژ درمانی نیز اضافه شده است که به صورت حرفه ای انجام می گیرد. همچنین سالن زیبایی نیز در هتل کاولا تفلیس دایر است.

انواع اتاق در هتل کاولا تفلیس

اتاق دولوکس دوبل با چشم اندازی از شهر دارای یک تختخواب عظیم دونفره است و امکان اضافه شدن یک نفر نیز وجود دارد. اتاق اکونومی دوبل یا اتاق توئین شامل دو تختخواب دو نفره و دو کاناپه تختشو است. اتاق خانواده دارای یک تخت دونفره و یک تختخواب دونفره عظیم است. اتاق استاندارد دوبل نیز شامل یک تختخواب کوئین مناسب زوج ها است.

امکانات اتاق های هتل کاولا تفلیس

این هتل دارای اتاق های شیک و مدرن با تزیینات زیبایی است. در هریک از اتاق ها تخت خواب های استاندارد با ملحفه های تمیز، سرویس های بهداشتی مجزا، حمام با لوازم بهداشتی رایگان، مینی بار، یخچال، تلویزیون ال سی دی، تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، اینترنت رایگان، حوله و دمپایی به تعداد نفرات، کمد دیواری همراه با جالباسی، سشوار، مسواک، خمیردندان و صابون وجود دارد. همه اتاق های Kavela Hotel دارای بالکن هایی با چشم انداز زیبا از کوه و باغ دارند که با تماشای این مناظر خستگی روزانه تان برطرف خواهد شد، همچنین می توانید با رفتن به سونا و ماساژ نیز خستگی در کنید. در برخی از اتاق ها نیز وان وجود دارد.

البته گفتنی است که اتاق ها در این هتل ضد صدا هستند و همچنین سنسورهای دودیاب در همه اتاق ها تعبیه شده است تا مواقع خطر با آژیر همه را آگاه کند.

فاصله هتل کاولا تفلیس تا جاذبه های دیدنی نزدیک

فاصله هتل کاولا تفلیس تا کلیسای جامع تثلیث: 5.5 کیلومتر

فاصله هتل کاولا تفلیس تا قلعه ناریکالا: 6.8 کیلومتر

فاصله هتل کاولا تفلیس تا برج ساعت 6.9 کیلومتر

فاصله هتل کاولا تفلیس تا پل صلح: 7 کیلومتر

فاصله هتل کاولا تفلیس تا موزه ملی گرجستان: 7.5 کیلومتر

فاصله هتل کاولا تفلیس تا پارک آبی جینو پارادایس: 11.2 کیلومتر

منبع: گردشبان
انتشار: 11 تیر 1400 بروزرسانی: 11 تیر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1094

به "هتل 3 ستاره کاولا؛ هتلی با چشم انداز شهر و کوه و باغ در تفلیس، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل 3 ستاره کاولا؛ هتلی با چشم انداز شهر و کوه و باغ در تفلیس، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید