هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

به گزارش ساری فان، شرکت U-Boat Worx که به طراحی زیردریایی های فوق العاده اش معروف است؛ در حال ساخت یک زیردریایی بزرگ است که برای برگزاری مهمانی های بزرگ در زیر آب طراحی شده است.

هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!

به گزارش خبرنگاران، آخرین محصول این شرکت، یک زیردریایی منحصر به فرد به نام Nexus با یک بدنه بیضی شکل بود و دو مدل 7 نفره و 9 نفره داشت. این زیردریایی کاوشگران را به عمق 650 فوت زیر سطح دریا می برد. تنها نقطه ضعف Nexus فضای کم داخل آن است و مسافران فضای زیادی برای استراحت کردن ندارند. این مشکل در زیردریایی نو این شرکت که UWEP نام دارد رفع شده است.

Nexus نام جالب تری نسبت به UWEP برای یک زیردریایی است. این نام در واقع مخفف Under Water Entertainment Platform می باشد. این زیردریایی دارای طول 35 متر، عرض 7.6 متر و ارتفاع 7 متر است. این زیردریایی 148 متر مربع فضای داخلی فراهم می نماید که می توان برای مهمانی، عروسی و برگزاری مراسم مختلف با حداکثر ظرفیت 120 نفر از آن استفاده کرد. این تعداد احتمالا شامل خدمه و مسئولین برگزاری این رویداد مانند کارکنان کترینگ نیز خواهد بود.

یک باتری 1.2 مگاواتی ساعتی در زیر سالن زیردریایی تعبیه شده است و با یک بار شارژ کامل زیردریایی تا 18 ساعت در زیر آب دوام می آورد. UWEP می تواند با حداکثر سرعت 3 مایل بر ساعت در زیر آب حرکت کند و تا اعماق حدود 650 فوت شیرجه بزند. این زیردریایی دارای 14 پنجره با قطر 4.5 متر است که چشم انداز ای از اعماق را به مهمانان نشان می دهد. UWEP بعلاوه به یک سیستم برق اضطراری نیز مجهز شده است که در صورت وقوع مشکل در اعماق دریا، می تواند سیستم های حیاتی را به مدت 4 روز کامل (96 ساعت) روشن نگه داشته و سرنشینان را تا زمان نجات ایمن نگه دارد.

یک نور افکن قوی نیز برای مشاهده منظره ها دریا در شب برای مسافرین در نظر گرفته شده است. در قسمت بالای زیردریایی یک عرشه برای استراحت مسافران و مشاهده آسمان شب در نظر گرفته شده است. با توجه به امکانات فوق العاده و قیمت بالا، بسیاری از زیردریایی های این شرکت به وسیله شرکت های گردشگری خریداری می شوند.

منبع: gizmodo

منبع: فرارو
انتشار: 7 تیر 1401 بروزرسانی: 7 تیر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1486

به "هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتلی لاکچری برای برگزاری عروسی در زیر دریا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید