نکاتی در خصوص جمع کردن وسایل مسافران هوایی

به گزارش ساری فان، برخی از مسافران دوست دارند هر چه در طول دو هفته مسافرت خود لازم دارند را روی هم انباشته و راه بیافتند.

برخی دیگر نیز کمی بیش از حد سبک سفر می کنند و اشیای ضروری مانند دارو و گذرنامه را فراموش می کنند. گردشگران حرفه ای تعادل خوبی می توانند بین چیزهایی که باید به همراه بیاورند برقرار کنند البته با بهره گیری از پیشنهادهایی که در مورد جمع کردن وسایل در کیف و چمدان که ما به آن می پردازیم!

نکاتی در خصوص جمع کردن وسایل مسافران هوایی

تنها در صورتی مواد ژل و مایع را در کیف دستی خود، به همراه بیاورید که آن ها را در ظروف معروف 4/3 اونسی یا کوچکتر، و محصور شده در کیف کوچک پلاستیکی شفاف دارای زیپ گذاشته باشید. هر ظرف بزرگتر از این قبیل مواد را باید در ساک یا چمدان اصلی خود جا دهید. برای اطلاعات بیشتر به واحد پرسش و پاسخ امنیت فرودگاه مراجعه کنید.

در مورد تعداد و میزان کیف هایی که می توانید با خود در سفر هوایی حمل کنید، اطمینان حاصل کنید، برخی از خطوط هوایی هزینه اضافی را برای هر کیف چک-این شده اِعمال می کنند و یا اینکه حداکثر مجاز بار چک-این شده را پایین آورده اند.

هیچ موقع کیف های کنترل شده خود را به جز با قفل های مورد تایید TSA، قفل نکنید؛ در غیر این صورت، اگر کیف شما برای بازرسی تصادفی انتخاب شد، ماموران مجبور خواهند شد تا قفل ها را برای دیدن محتویات کیف بشکنند.

هیچ گاه بیش از ظرفیت کیف خود، لباس ها و وسایل خود را در آن به زور جا ندهید. اگر این کیف برای بازرسی بیشتر انتخاب شود، بستن مجدد زیپ و قرار دادن وسایل در آن به مشکل بر خواهند خورد، که باعث چروکی بیشتر لباس ها و گم شدن احتمالی چیزی از آن می شود.

کتاب ها و اسناد را روی یکدیگر تلنبار نکیند، به جای آن، در همه بخش های کیف خود آن ها را جای دهید.

با استفاده از لیست تعاملی ما برای پکینگ، لیست ضروریات سفر خود را تعیین کنید.

منبع: الی گشت
انتشار: 27 اسفند 1400 بروزرسانی: 27 اسفند 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1402

به "نکاتی در خصوص جمع کردن وسایل مسافران هوایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نکاتی در خصوص جمع کردن وسایل مسافران هوایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید