نمایش درخت شیشه ای آلما به دکتر حمیدرضا صدر تقدیم شد

به گزارش ساری فان، تهران (پانا) - اجرای آدینه 26 شهریورماه نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه با حضور همسر و دختر حمیدرضا صدر، به روح وی تقدیم شد.

نمایش درخت شیشه ای آلما به دکتر حمیدرضا صدر تقدیم شد

به گزارش روابط عمومی گروه، نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه اجرای آدینه 26 شهریورماه نمایش درخت شیشه ای آلما به نویسندگی و کارگردانی فرید قادرپناه با حضور مهرزاد دولتی(همسر) و غزاله صدر(دختر) به زنده یاد دکتر حمیدرضا صدر کارشناس و مفسر فوتبال و منتقد سینما و تئاتر تقدیم شد.

پس از خاتمه اجرا با یادی از دکتر صدر که همواره با همسرشان حامی گروه های تئاتری بودند و به تماشای نمایش های مختلف از بزرگترین سالن ها و شناخته شده ترین گروه ها تا سالن های کوچک و گروه های جوان می نشستند و علاوه بر متنقد، تماشاگر حرفه ای تئاتر بودند، تقدیم شد و به مدت یک دقیقه تماشاگران و اعضای گروه نمایش ایستاده تشویق شان کردند.

غزاله صدر روی تابلوی نمایش نوشت: به جای پدر که جایش امشب خالی بود.

مهرزاد دولتی هم در یادداشتی کوتاه نوشت: از آنجایی که به یاد دارم، بیشتر شب ها از ساعت 6 تا 8 شب توی ترافیک بودیم، یک غذای حاضری در ماشین و بعد اگر فرصتی بود به یک کتاب فروشی و یا یک گالری نقاشی سرک می کشیدیم و بعد در فضا و دنیای تئاتر غرق می شدیم!

آوای عزیز ما را دعوت کرد به تئاتر درخت شیشه ای آلما؛ اولین تئاتر بدون حمید …

لوستر وارونه در مرکز صحنه که انگار همه داستان حول همان می گشت؛ وارونگی! جنگی که با عشق یک سرباز آلمانی به یک دختر انگلیسی به خاتمه می رسد و کتاب که در دستان زنان اگر باشد، جامعه ای را دگرگون می نماید ، ولی اینجا ... !

زن عروسکی دیگر که همه چیز را با قیمتش ارزیابی می نماید و مرد احساساتی که در چهارچوب خانه در پی همدل و همراه می گردد و خارج از آن هیچ-هیچچیز را نمی بیند، حتی ما که به تماشای ش نشسته ایم.

این نمایش تا خاتمه هفته جاری ساعت 20 در عمارت نوفل لوشاتو روی صحنه می رود.کاوه مرحمتی،آذین نظری، آیدین بهاری، کامیار دریاکناری، سحر خرم نژاد بازیگران درخت شیشه ای آلما هستند که در خلاصه داستان این نمایش این طور آمده : کتابی به دست یک زوج جوان و عاشق می رسد که صفحه اول آن نوشته شده: بعد از ورق زدن این صفحه، زندگی شما تغییر خواهد نمود.لطفن با احتیاط ورق بزنید؛ زن و شوهر کتاب را ورق می زنند و ... علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلیت می توانند به سایت تیوال مراجعه نمایند.

درخت شیشه ای آلما کاری از گروه ریگولیتو است که پس از شبی بیرون از خانه ،آوریل 1912 ، بازگشت به خانه، پناه کاه و بوی گند دهان خانم مارکز ششمین کارگردانی فرید قادرپناه محسوب می گردد.

فواد خراباتی (مجری طرح)، فرشاد برتری (طراح موسیقی و فضاهای صوتی)، سعید حسنلو (طراح صحنه) ، الهام شعبانی (طراح لباس)، علی کوزه گر (طراح نور)، تینا بخشی (طراح گریم)، محمدصادق زرجویان (طراح گرافیک، تیزر و عکاس)، ماهان صادقی(دستیار کارگردان) و علی سیبی (دستیار فراوری) و آوا فیاض (مدیر تبلیغات و روابط عمومی) دیگر عوامل این پروژه هستند.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1212

به "نمایش درخت شیشه ای آلما به دکتر حمیدرضا صدر تقدیم شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش درخت شیشه ای آلما به دکتر حمیدرضا صدر تقدیم شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید