مقاله: آشنایی با جزایر سیشل بهشتی در آفریقا

به گزارش ساری فان، شاید تابحال فکر می کردید این جزایر در آفریقای جنوبی است اما اشتباه می کنید. جزایر سیشل در شرق آفریقا قرار دارند و آنقدر زیبایی بی حد و حصری دارند که حتی خود آفریقایی ها آن را بهشت آفریقا می نامند.

مقاله: آشنایی با جزایر سیشل بهشتی در آفریقا

این جزیره به عنوان خانه تعدادی از گونه های در حال انقراض گیاهی و جانوری شناخته شده است که شامل چکاوک شانه به سر، لاک پشت منقار دار، کبوتر دریایی دم باریک و فاخته سیشلی می گردد. اگر طبیعت دوست باشید، فرصت بازدید از این جزیره را نباید از دست بدهید.

خوشبختانه سیشل دارای آب و هوای گرم واستوایی است و به همین دلیل همه مواقع سال، وقت خوبی برای سفر به این جزایر است. اما اگر بخواهید در تمام فعالیت های آبی و ورزش های تفریحی آبی آن شرکت کنید، در زیر لیستی از بهترین تفریحات دریایی که در این جزیره می توانید انجام دهید و بهترین زمان برای انجام آنها را می توانید بینید:

این جزیره به دلیل وجود سنگ های گرانیتی بسیار زیبا که مانند نگینی زینت بخش سواحل هستند معروف است. این جزیره دارای اقامتگاه های بومی به سبک آفریقایی است و روش های حمل و نقل سنتی در این جزیره، باعث محبوب شدن آن در بین توریست ها شده است.

منبع مقاله: آشنایی با جزایر سیشل بهشتی در آفریقا

انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1273

به "مقاله: آشنایی با جزایر سیشل بهشتی در آفریقا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با جزایر سیشل بهشتی در آفریقا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید