محور امیرچقماق - قیام - شاه طهماسب یزد محور نمونه گردشگری کشور می گردد

به گزارش ساری فان، شهردار یزد گفت: در ملاقات وزیر راه و شهرسازی از بافت تاریخی یزد بیان شد که محور امیرچقماق - قیام - شاه طهماسب یزد می تواند محور نمونه گردشگری کشور گردد.

محور امیرچقماق - قیام - شاه طهماسب یزد محور نمونه گردشگری کشور می گردد

با تور زمستانی عمان از سفری عالی برای کسب آرامش لذت ببرید و با شهرهای زیبای صلاله و مسقط آشنا شوید.

به گزارش خبرنگاران از یزد، محمدرضا عظیمی زاده شامگاه شنبه در نشست علنی شورای شهر یزد گفت: روز پنجشبنه در جریان سفر وزیر راه و شهرسازی به یزد از بافت تاریخی و پروژه های شهرداری در این بافت بازدید به عمل آمد.

وی اظهار داشت: بحث راستگرد خیابان سلمان به خیابان امام خمینی(ره) که یکی از مسائل مهم در پروژه های بافت تاریخی یزد است در این بازدید مطرح شد تا نتیجه ای در ارتباط با آن حاصل گردد.

شهردار یزد بیان کرد: پس از ارائه مسائل و مسائل موجود در این حوزه بیان شد که محل گاراژ علی چی به شهرداری یزد داده گردد و شهرداری هم اقدامات متقابلی انجام دهد تا به این وسیله امکان بازگشایی راستگرد خیابان فراهم گردد.

عظیمی زاده اظهار داشت: به نوعی توافق ضمنی در این ملاقات صورت گرفت و قرار شد که در تهران هم پیگیری صورت گیرد تا مشکل چندین ساله راستگرد این خیابان رفع گردد.

به گفته وی یک سری تملکات در این جهت وجود دارد ولی با توجه به قرارگیری آن در بافت تاریخی درصورت بازگشایی جهت هم مشکل ترافیک به صورت کامل رفع نمی گردد.

شهردار یزد اضافه کرد: برای اینکه مشکل مردم تا زمان تامین راستگرد این خیابان رفع گردد جهت اصلی میدان را پس از انتها کار کف سازی باز می کنیم تا مردم بتوانند استفاده لازم را ببرند.

عظیمی زاده بیان کرد: در ملاقات وزیر راه و شهرسازی بیان شد که محور امیرچقماق، خیابان قیام و شاه طهماسب می تواند به عنوان یک محور نمونه گردشگری در کشور مطرح گردد

منبع: تسنیم
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 207

به "محور امیرچقماق - قیام - شاه طهماسب یزد محور نمونه گردشگری کشور می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محور امیرچقماق - قیام - شاه طهماسب یزد محور نمونه گردشگری کشور می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید