لامبورگینی طلایی!، ساخته عجیبی دیگر از منصوری، عکسهوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکسهوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس

به گزارش ساری فان، منصوری از تیونینگ لامبورگینی اوروس سیر نمی گردد و در جدیدترین پروژه خود، برای چندمین بار به سراغ این خودرو رفته است.

لامبورگینی طلایی!، ساخته عجیبی دیگر از منصوری، عکسهوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکسهوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس

امیرمسعود عابدین: مجذوب نماینده ترین تغییر اعمال شده در این پروژه، به رنگ خاص طلایی آن برمی شود.این رنگ یادآور Bronzo Zenas لامبورگینی است.

در کنار این تغییر، با به کار بردن سپرهای تازه و بخش های تازه روی گلگیرها و بعلاوه تعویض کاپوت، نمای فوق العاده تهاجمی و خشنی در این خودرو ایجاد شده است.

در نمای کناری چرخ های 24 اینچی FD.15 کاملا فورج شده با ابعاد 10 در 24 اینچ در جلو و 12.5 در 24 اینچ در عقب، مجذوب نمایندهیت فوق العاده زیادی را ایجاد نموده اند.

بیشتر بخوانید:

هوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!/ عکس

هوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!/ عکس

در حالت استاندارد، لامبورگینی اوروس از یک موتور 4.0 لیتری توئین توربو V8 بهره می برد که قدرت تحسین برانگیز 657 اسب بخاری و گشتاور 850 نیوتن متری فراوری می نماید.

با این حال، منصوری می تواند این ارقام را برای کسانی که فکر می نمایند این خودرو در حالت عادی سیرشان نمی نماید، به 900 اسب بخار قدرت و 1100 نیوتن متر گشتاور ارتقا دهد.

حداکثر سرعت این خودرو به 323 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.بدیهی است به جز بخش های نامحدود اتوبان آلمان، و بعلاوه تعداد انگشت شماری از جاده های بدون محدودیت سرعت و چند مسیر مسابقه در دنیا، دستیابی به این نوع سرعت در هیچ جای دیگری غیرممکن است.

جهت مشاهده فهرست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه فهرستقیمت روز خودرو در خبرنگاران مراجعه کنید.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1673

به "لامبورگینی طلایی!، ساخته عجیبی دیگر از منصوری، عکسهوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکسهوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لامبورگینی طلایی!، ساخته عجیبی دیگر از منصوری، عکسهوش مصنوعی این خودروها را به سبک معماران معروف ساخته است!، عکسهوش مصنوعی خودروهای آینده تویوتا را طراحی کرد!، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید