طراحی تراکت: قرعه کشی لیگ برتر اهمیتی ندارد، تراکتور به هوادارانش وابسته است

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، کاظم محمودی در حاشیه مراسم قرعه کشی بیست و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم بتوانیم با اقتدار آغاز کنیم. اینکه هفته اول یا دوم با چه تیمی بازی داریم، خیلی مهم نیست و باید همه بازی ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

طراحی تراکت: قرعه کشی لیگ برتر اهمیتی ندارد، تراکتور به هوادارانش وابسته است

جهت دریافت مشاوره خدمات طراحی تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور درباره شرایط این تیم ادامه داد: اول فصل مسائلی داشتیم اما آنها را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه مربی خیلی خوبی داریم و فکر می کنم در ادامه راه می توانیم پیروز عمل کنیم. ان شاالله با آغاز لیگ و حضور طرفداران در استادیوم مسائل کمتر خواهد شد، چراکه تراکتور به تماشاگران و طرفدارانش وابسته است و امیدوارم این مسائل بعد از حضور طرفداران تمام گردد.

سرپرست تیم تراکتور درباره آخرین شرایط نقل و انتقالاتی این تیم تاکید نمود: فقط یک الی دو جای خالی داریم. ان شاءالله در این پست ها هم به زودی نفراتی جذب خواهند شد، ولی فعالیت نقل و انتقالاتی تراکتور در حال تمام شدن است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 مهر 1400 بروزرسانی: 14 مهر 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1226

به "طراحی تراکت: قرعه کشی لیگ برتر اهمیتی ندارد، تراکتور به هوادارانش وابسته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی تراکت: قرعه کشی لیگ برتر اهمیتی ندارد، تراکتور به هوادارانش وابسته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید