لیست گوشی های سامسونگ که تازه ترین بروزرسانی را دریافت می نمایند، عکس

به گزارش ساری فان، سامسونگ لیست گوشی های دریافت کننده به روزرسانی رابط کاربری One UI 6.1.1 را تأیید کرد.

لیست گوشی های سامسونگ که تازه ترین بروزرسانی را دریافت می نمایند، عکس

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران ، براساس گزارش زومیت، سامسونگ گوشی های گلکسی زد فولد 6 و گلکسی زد فلیپ 6 را با رابط کاربری One UI 6.1.1 و سیستم عامل اندروید 14 به بازار عرضه کرد. کره ای ها اکنون اعلام کردند که تمام پرچم داران 2022 به بعد این رابط کاربری را دریافت خواهند کرد.

طبق اطلاعات منتشرشده در انجمن سامسونگ، سری گلکسی S24، سری گلکسی S23، سری گلکسی S22، سری گلکسی تب S8، سری گلکسی تب S9، گلکسی S23 FE، گلکسی زد فولد 5، گلکسی زد فلیپ 5، گلکسی زد فولد 4 و گلکسی زد فلیپ 4 به رابط کاربری One UI 6.1.1 به روزرسانی خواهند شد.

رابط کاربری One UI 6.1.1 ویژگی های هوش مصنوعی نوی را با خود به همراه دارد و به احتمال زیاد لیست منتشرشده سامسونگ براساس دریافت این ویژگی ها منتشر شده است. طبق عملکرد سال گذشته غول فناوری کره ای، به احتمال زیاد مدل های میان رده گوشی سامسونگ نیز به روزرسانی مذکور را دریافت خواهند کرد؛ البته از ویژگی های مبتنی بر هوش مصنوعی خبری نخواهد بود.

قابلیت Portrait Studio

از ویژگی های نو آپدیت One UI 6.1.1 می توان به Portrait Studio برای تبدیل عکس ها به طرح کارتونی و Sketch to Image برای واقعیت بخشیدن به طرح های کشیده شده با دست و اضافه کردن آن ها به عکس با یاری هوش مصنوعی و Live Effect برای تبدیل تصاویر دوبعدی به سه بعدی اشاره نمود.

قابلیت Sketch to Image

اکنون به لطف قابلیت Motion Clipper می توان با فشردن طولانی مدت عکس هایی که در حالت Motion Photo گرفته شده اند، آن ها را به گیف تبدیل کرد. به یاری ویژگی Cut می توان با فشردن طولانی مدت، عکس ها را برش داد.

رابط کاربری One UI 6.1.1 برای ترجمه متن ها و عکس ها از قابلیت های نوی پشتیبانی می نماید. با به روزرسانی نو، ویژگی Expert RAW درمقایسه با گذشته عملکرد بهتری خواهد داشت. بعضی از این ویژگی ها به تاشدنی های نو سامسونگ محدود هستند؛ اما بیشتر آن ها به گوشی های نام برده اضافه خواهند شد.

زمان انتشار به روزرسانی One UI 6.1.1 به طور دقیق تعیین نیست و احتمالاً سامسونگ برای منتشرکردن آن به یک تا دو ماه زمان احتیاج دارد.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 26 تیر 1403 بروزرسانی: 26 تیر 1403 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1723

به "لیست گوشی های سامسونگ که تازه ترین بروزرسانی را دریافت می نمایند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیست گوشی های سامسونگ که تازه ترین بروزرسانی را دریافت می نمایند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید