عکس های لو رفته از فیس لیفت لوکس ترین خودروی رولزرویس، عکس

به گزارش ساری فان، استراتژی رولزرویس مبنی بر ایجاد تغییرات حداقلی در زمان فیس لیفت چند سالی است که همچنان وجود دارد. این تغییرات محدود اخیراً در مدل هایی مانند فانتوم و کولینان دیده شد و اکنون نوبت به مدل گوست رسیده است.

عکس های لو رفته از فیس لیفت لوکس ترین خودروی رولزرویس، عکس

امیرمسعود عابدین- در چند سال گذشته، سدان فانتوم و اخیراً شاسی بلند کولینان، تغییراتی دریافت نموده اند که به قدری نامحسوس هستند که به سختی قابل تشخیص است. به نظر می رسد که سدان کوچک تر گوست در اواخر امسال از این روند پیروی خواهد نمود.

آخرین بار نسخه اصلاح شده گوست در حال اجرا آزمایش های زمستانی در سوئد دیده شد، اما آخرین تصاویر گرفته شده در هوای روشن بهاری نگاه واضح تری به طراحی بیرونی بهینه شده ارائه می دهد. تصاویر نو این موضوع را تأیید می نمایند که نوترین مدل گوست در نمای جلویی دستخوش تغییراتی خواهد شد و نمای عقب به جز طراحی مجدد گرافیک چراغ ها تغییر دیگری نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگاران ، چراغ های LED جلو قطعاً باریک تر خواهند شد. این باریک شدن چراغ ها باعث متمایز شدن گوست در بین سایر مدل ها خواهد شد. بخش پایینی سپر طراحی نوی دارد و نوارهای افقی آن به عریض نشان دادن خودرو یاری می نمایند. حسگر ADAS در مرکز، زیر پلاک خودرو، تغییر شکل داده است و احتمالاً ویژگی های یاری راننده پیچیده تری را به همراه دارد.

یکی از چیزهایی که در خصوص مدل فعلی گوست باید باقی بماند، پیشرانه 6.75 لیتری V12 آن است. این موتور توئین توربو 563 اسب بخار قدرت در تریم استاندارد و 592 اسب بخار قدرت و 900 نیوتن متر گشتاور در تریم بلک بج فراوری می نماید. ازآنجایی که این خروجی ها دقیقاً با مدل فیس لیفت کولینان مطابقت دارند، انتظار نداریم که گوست نو در هنگام ورود، تغییراتی در پیشرانه داشته باشد.

منبع: carscoops

227322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 خرداد 1403 بروزرسانی: 11 خرداد 1403 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1717

به "عکس های لو رفته از فیس لیفت لوکس ترین خودروی رولزرویس، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های لو رفته از فیس لیفت لوکس ترین خودروی رولزرویس، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید