عکس ، موشک اتمی شیطان در نقش نجات دهنده ظاهر می گردد

به گزارش ساری فان، موشک اتمی غول پیکر روسیه که در غرب شیطان لقب گرفته، می تواند در صورت احتیاج در نقش نجات دهنده زندگی هم ظاهر گردد.

عکس ، موشک اتمی شیطان در نقش نجات دهنده ظاهر می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، می گویند قدرتمندترین موشک بالستیک جهان است. سارمات موشک 25 متری 220 تنی که چندین کلاهک هسته ای حمل می نماید در غرب با نام شیطان شناخته می گردد.

اما این شیطان ترسناک به گفته سرگئی کاراکایف فرمانده نیروهای موشکی استراتژیک روسیه می تواند برای هدف قرار دادن سیارک های سرگردانی که به سمت زمین می آیند نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کاراکایف در این باره گفته است: سارمات به علت نسبت قدرت به وزن کارآمدی که دارد می تواند مسیرهای پیمایش یا تراجکتوری های متنوعی داشته باشد. یکی از این مسیرهای پیمایش تراجکتوری مستقیم به سمت فضا است که می تواند در نقش دفاع زمین در برابر اجرام خطرناک آسمانی ظاهر گردد.

برای آشنایی بیشتر با موشک سارمات مطالعه گزارش روسیه داخل قوی ترین موشک اتمی اش را به نمایش گذاشت پیشنهاد می گردد.

روسیه در حال طراحی سیستمی است که بتواند اجرام آسمانی کوچکی که بین 10 تا 100 متر قطر دارند را شناسایی و رهگیری کند. روس ها می گویند که در حال حاضر قادر به شناسایی اجرام بزرگتر در فاصله 1 تا 2 میلیون کیلومتری زمین هستند. این فاصله 6 تا 8 ساعت به سیستم دفاع زمینی برای واکنش زمان می دهد.

بیشتر بخوانید:

  • دختر بی نوا با دُم به جهان آمد/ پدیده ای عجیب و بسیار نادر / عکس

5858

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 آذر 1401 بروزرسانی: 8 آذر 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1578

به "عکس ، موشک اتمی شیطان در نقش نجات دهنده ظاهر می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس ، موشک اتمی شیطان در نقش نجات دهنده ظاهر می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید