عرضه تولیدات سینمایی حوزه هنری در بازار فیلم برلین

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، غرفه محصولات سینمایی موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری در محل اصلی برگزاری بازار فیلم برلین و در غرفه شماره 108 برپا شده و در این آثاری در حوزه سینمای داستانی، فیلم کوتاه و مستند در این غرفه محصولات سینمایی موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری عرضه می گردد.

عرضه تولیدات سینمایی حوزه هنری در بازار فیلم برلین

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

دو فیلم سینمایی آزادی مشروط به کارگردانی حسین مهکام و انیمیشن رئال مبارک به کارگردانی محمدرضا نجفی امامی و همچنین 5 فیلم مستند از فراوریات مرکز مستند سوره با عناوین A157 به کارگردانی بهروز نورانی پور، فصل هرس به کارگردانی لقمان خالدی، خاطرات خانه متروک به کارگردانی مهدی فارسی، نسل سوم به کارگردانی محمدعلی رخشانی و بدنبال صلح به کارگردانی محسن اسلام زاده در غرفه موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری عرضه می شوند.

همچنین قرار است 10 عنوان از فیلم های کوتاه فراوری شده در باشگاه فیلم سوره نیز در بازار فیلم برلین عرضه گردد.

نمایندگان موسسه توسعه سینمایی سوره حوزه هنری با کمپانی های خریدار و توزیع کننده از کشورهای ترکیه، برزیل، کویت، فرانسه، اسلوونی، آمریکا، آلمان و ... مذاکراتی انجام داده اند و محصولات جدید به جشنواره های بین المللی متعددی از جمله مونترال، هات داکز، ایدفا، هنگ کنگ، سیاتل، ورشو، کمبریج، ونیز معرفی شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 251

به "عرضه تولیدات سینمایی حوزه هنری در بازار فیلم برلین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه تولیدات سینمایی حوزه هنری در بازار فیلم برلین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید