سازوکار نظارت بر قرعه کشی خودروسازان

به گزارش ساری فان، معاون نظارت بر کالا های سرمایه ای سازمان حمایت گفت: نمایندگان دستگاه های نظارتی از جمله سازمان بازرسی کشور، مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت در فرایند قرعه کشی خودرو حضور خواهند داشت.

سازوکار نظارت بر قرعه کشی خودروسازان

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، وحید منایی در خصوص نحوه نظارت بر فرایند قرعه کشی طرح فروش فوق العاده خودرو گفت: انجام قرعه کشی بستگی به تعداد متقاضیان و ثبت نام کنندگان برای خرید خودرو دارد، زیرا اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو در طرح فروش فوری کمتر و یا برابر با تعداد خودروهای قابل عرضه توسط خودروسازان باشد دیگر نیازی به قرعه کشی نیست.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اضافه نمود: بنابراین اگر تعداد متقاضیان خرید خودرو بیش از تعداد خودروی قابل عرضه توسط خودروسازان باشد، قرعه کشی انجام خواهد شد.

وی بیان داشت: از روز یکشنبه 4 خرداد 99 ثبت نام متقاضیان برای خرید خودرو شروع شده و مدت زمان معین شده برای آن تا 14 خرداد است، لذا بعد از اتمام فرایند ثبت نام، قرعه کشی انجام و پس از آن نتایج اعلام می گردد.

منایی در رابطه با نحوه نظارت بر فرایند قرعه کشی بیان داشت: بر اساس مصوبه کمیته خودرو، نحوه فروش فوق العاده خودرو کاملا معین شده است و در مصوبه آمده است که دستگاه های نظارتی در فرایند قرعه کشی حضور خواهند داشت.

معاون نظارت بر کالاهای سرمایه ای و خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: بر این اساس نمایندگان سازمان بازرسی کشور، نمایندگان مراجع قضایی و نمایندگان سازمان حمایت بر فرایند قرعه کشی نظارت خواهند داشت.

وی همچنین درباره نحوه بازگشت وجه ثبت نامی افرادی که منتخب قرعه کشی نخواهند شد، گفت: این موضوع هم در مصوبه کمیته خودرو به طور کامل بیان شده، لذا منتخبین قرعه کشی باید بقیه وجه لازم برای خرید خودرو را به حساب خودروسازان واریز و سایر متقاضیان که منتخب قرعه کشی نشده اند بر اساس مصوبه کمیته خودرو وجه ثبت نامی در اسرع وقت به حساب آنها واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 424

به "سازوکار نظارت بر قرعه کشی خودروسازان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازوکار نظارت بر قرعه کشی خودروسازان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید