رهبر کره شمالی مهندسان ساختمان فروریخته را اعدام کرد

به گزارش ساری فان، خبرنگاران: منابع خبری مدعی شدند، رهبر کره شمالی همه مهندسان و آرشیتکت های آپارتمان فروریخته در این کشور را تیرباران نموده است.

رهبر کره شمالی مهندسان ساختمان فروریخته را اعدام کرد

جهت دریافت خدمات پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از دیلی میل، در حالی که مقام های کره شمالی به خاطر فروریختن یک ساختمان در شهر پیونگ یانگ که منجر به کشته شدن بیش از 500 نفر شامل مقام های ارشد اطلاعاتی و پلیس شده رسما عذرخواهی نموده اند، رسانه های خبری از اعدام کلیه مهندسان و آرشیتکت های این ساختمان توسط رهبر کره شمالی خبر داده اند. گزارش های منتشر شده حاکی است پس از ریزش ساختمان 2 طبقه در یونگ یانگ رهبر کره شمالی دیگر قادر به خواب راحت نبوده و تصمیم گرفته است تا همه عاملان اصلی این حادثه مرگبار را اعدام کند.

بر اساس این گزارش، یک روزنامه ژاپنی به نقل از منابع مطلع در کره شمالی نوشت: 4 مهندس و طراح اصلی این ساختمان توسط جوخه های مرگ اعدام شده اند. یک مقام نظامی مرتبط با این پروژه ساختمانی نیز به اردوگاه زندان فرستاده شده است.

در حالی که هنوز علت اصلی این حادثه تعیین نشده ولی به نظر می رسد نامرغوب بودن مصالح ساختمانی یکی از مهمترین علل وقوع این حادثه باشد. پیمانکاران ساختمانی معمولا سیمان و آهن مرغوب را در بازار سیاه به فروش می رسانند. در زمان ریزش این ساختمان حداقل 92 خانوار در آن زندگی می نموده اند.

ماه گذشته نیز تصاویر ماهواره ای نشان داد که سقف یک ویلای لوکس و مجلل متعلق به رهبر کره شمالی به علت اشتباه در ساخت و ساز فرو ریخته است.

ع

منبع: تسنیم
انتشار: 18 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 161

به "رهبر کره شمالی مهندسان ساختمان فروریخته را اعدام کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رهبر کره شمالی مهندسان ساختمان فروریخته را اعدام کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید