دفع حملات موشکی توسط سامانه اس-400 در آستاراخان روسیه

به گزارش ساری فان، واحدهای هنگ ضدهوایی ناحیه نظامی غربی روسیه در رزمایشی با استفاده از سامانه موشک های اس-400 پیروز شدند تا در آسمان منطقه آستاراخان موشک های شلیک شده از سوی دشمن فرضی را منهدم نمایند.

دفع حملات موشکی توسط سامانه اس-400 در آستاراخان روسیه

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه ایزوستیا، دفتر مطبوعاتی ناحیه نظامی غربی روسیه بیان کرد که نیروهای هنگ ضد هوایی واحد متحد پدافند هوایی منطقه لنینگراد در تمریناتی نظامی در منطقه آستاراخان شرکت کردند. در جریان این رزمایش خدمه رزمی سامانه های موشکی اس-400 با موفقیت توانستند یک حمله موشکی گسترده را دفع نمایند.

در این گزارش آمده است: در این تمرینات موشک های هدف که توسط تجهیزات مدرن و در جریان یک حمله هوایی از سوی دشمن شرطی شلیک شده بودند، با موفقیت کشف و منهدم شدند.

برای شرکت در این رزمایش، یگان های هنگ موشکی ضدهوایی از منطقه لنینگراد به سمت محل تمرینات در منطقه آستاراخان حرکت کردند.

در عین حال ، مانورهای نظامی-دریایی در مقیاسی گسترده نیز توسط نیروهای سطح آبی ناوگان اقیانوس آرام روسیه به مرحله نهایی نزدیک شده است. این مانورها از تاریخ 25 مارس (شش فروردین ماه) در آبهای بین المللی دریای ژاپن ، دریای اوخوتسک و اقیانوس آرام در حال برگزاری است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 338

به "دفع حملات موشکی توسط سامانه اس-400 در آستاراخان روسیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دفع حملات موشکی توسط سامانه اس-400 در آستاراخان روسیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید