درد و دل رابعه اسکویی با مردم ایران

به گزارش ساری فان، رابعه اسکویی، بازیگر سینما و تلویزیون کشور، پستی را در صفحه رسمی اینستاگرام خود منتشر و درباره روز های سخت زندگی و امیدش به آینده با مردم صحبت کرد.

درد و دل رابعه اسکویی با مردم ایران

خبرنگاران | سرویس چهره ها - رفتن رابعه اسکویی به شبکه ماهواره ای جم و بازگشت مجددش به ایران را می توان مهمترین حاشیه دوران کاری او دانست.

رابعه اسکویی:

در تمام روزهای سخت و سخت زندگی در هر گوشه ایی از این کره خاکی پیوسته بر این باور بوده ام که حتی لحظه ایی اجازه ندهم که انرژی و امیدم از کف برود حتی روزها و شبهایی که در بالکن آپارتمانم ساعتها یکه و تنها روی جایگاه می نشستم. آن روزها سهم من از گرمای زندگی فقط گرمای لیوان چایی بود که با انگشتان هر دو دستم می فشردمش. هرلحظه از این راستا متروک و تاریک ندایی در من بود که فریادش در من می پیچید: نمی گذارم تمام شوی ، تو را به حال خودت وانمی گذارم بلند شو...از نو بساز...از نو جاری شو.

این ندا هنوز هم در من جاری است و ساری. من هم به مانند میلیونها هم وطنم در تلاطم زندگی بودم و هستم مخصوصا در این امروزهِ روزگار که جدا از فشار زاید الوصف مالی همیاری و همدلی هم به محاق فراموشی سپرده شده. میدانم درد تنهایی چیست و حرمان کدام. پس به ندای امید درونتان گوش دهید و خود به هر شکلی که میتوانید حال دل خودتان و اطرافیانتان را خوب کنید حتی با بهانه های کوچک.

منبع: setare.com
انتشار: 21 اسفند 1399 بروزرسانی: 21 اسفند 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 892

به "درد و دل رابعه اسکویی با مردم ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد و دل رابعه اسکویی با مردم ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید