خبرنگاران تصادف مرگبار در شرق تهران

به گزارش ساری فان، تهران- خبرنگاران- تصادف یک دستگاه خاور با خودرو 206 در بزرگراه شهید بابایی منجر به کشته شدن یک دختر جوان و آسیب شدید یک پسر جوان شد.

خبرنگاران تصادف مرگبار در شرق تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران شامگاه آدینه به خبرنگار خبرنگاران گفت: ساعت 19:23 امشب حادثه تصادف در جهت غرب به شرق بزرگراه شهید بابایی، مقابل شهرک شهید بهشتی به سامانه 125 اعلام و بلافاصله آتش نشانان از دو ایستگاه با امکانات کامل به محل اعزام شدند.

سید جلال ملکی اضافه کرد: با حضور آتش نشانان مشاهده شد که یک دستگاه خودروی 206 با دو سرنشین به هنگام حرکت به دلیل ناتعیینی به شدت با یک خاور دارای بار نخاله برخورد نموده است.

وی گفت: خودروی خاور بر اثر این حادثه از جهت اصلی منحرف و بعد از برخورد با گاردریل های کنار بزرگراه و تخریب بخشی از آن وارد شانه خاکی سمت راست شده و کاملا واژگون شده است.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران ادامه داد: در این حادثه راننده خاور آسیبی ندیده بود اما خودروی پژو 206 دچار خسارت های زیادی شده بود و دو سرنشین آن که یک خانم 20 ساله و یک آقای جوان 24 ساله بود در داخل خودرو محبوس شده بودند.

وی اضافه کرد: آتش نشانان با احتیاط هر دو نفر را از خودرو خارج کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند که پس از معاینات تعیین شد که خانم جوان جان خود را از دست داده و مرد جوان به شدت دچار آسیب شده است.

ملکی علت این تصادف را در دست آنالیز کارشناسان پلیس راهور اعلام نمود.

منبع: ایرنا
انتشار: 14 اسفند 1399 بروزرسانی: 14 اسفند 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 878

به "خبرنگاران تصادف مرگبار در شرق تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران تصادف مرگبار در شرق تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید