حضور 5 استارت آپ ایرانی در مسابقات سوپرنوا نمایشگاه جیتکس 2020

به گزارش ساری فان، 5 استارت آپ ایرانی در مسابقات سوپرنوا نمایشگاه جیتکس 2020 دوبی شرکت کرده اند.

حضور 5 استارت آپ ایرانی در مسابقات سوپرنوا نمایشگاه جیتکس 2020

در حاشیه چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به جیتکس GITEX مسابقات سوپرنوا برای استارت آپ ها برگزار می شود که در آن 70 تیم استارت آپی در دو روز اول نمایشگاه، توانمندی های خود را به داوران ارائه می کنند و در نهایت جوایز نقدی به سه تیم برتر در روز پایانی اهدا خواهد شد.

با توجه به ثبت زودهنگام اطلاعات تیم های ایرانی در سامانه نمایشگاه جیتکس توسط صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارت آپ های کشورمان این امکان را پیدا کردند تا در مسابقات سوپرنوا این رویداد بین المللی شرکت کنند.

از سه ماه پیش از آغاز نمایشگاه جیتکس 2020، اطلاعات مختلفی از استارت آپ ها نظیر فیلم و کاتالوگ، اطلاعات شرکت و اطلاعات مربوط به جذب سرمایه گذار در سامانه جیتکس بارگزاری و قابل مشاهده بود.

در این مسابقات 250 شرکت استارت آپی ثبت نام کرده بودند که از بین آنها 70 شرکت در بخش نهایی معرفی محصولات و توانمندی ها در روزهای برگزاری نمایشگاه پذیرفته شدند که در بین این تیم ها، 5 استارت آپ ایرانی حضور دارند.

شرکت کنندگان نهایی در دو روز اول رویداد یعنی روزهای یکشنبه و دوشنبه محصولات و توانمندی های خود را در بخش سوپرنوا به داوران ارائه می کنند و در نهایت 10 تیم برتر انتخاب می شوند و رقابت برای کسب جایزه مسابقات در بین این 10 تیم برگزیده انجام خواهد شد.

برای نفر اول این مسابقات جایزه نقدی 15 هزار دلاری و برای نفرات دوم و سوم جایزه 10 هزار دلاری در نظر گرفته شده است.

در چهلمین دوره نمایشگاه بین المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیک خاورمیانه موسوم به جیتکس GITEX که از تاریخ 16 تا 20 آذرماه جاری در کشور امارات برگزار می شود، صندوق نوآوری و شکوفایی، 20 شرکت دانش بنیان ایرانی را برای حضور در بخش FutureStars نمایشگاه اعزام و حمایت می کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 14 دی 1399 بروزرسانی: 14 دی 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 769

به "حضور 5 استارت آپ ایرانی در مسابقات سوپرنوا نمایشگاه جیتکس 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور 5 استارت آپ ایرانی در مسابقات سوپرنوا نمایشگاه جیتکس 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید