تصویری از خانه با صفای آناهیتا همتی در اکباتان

به گزارش ساری فان، خبرنگاران: آناهیتا همتی بازیگر بی حاشیه و دوست داشتنی خانه به دوش تصویری زیبا از غروب پاییز از پنجره منزلش در اکباتان به اشتراک گذاشت.

تصویری از خانه با صفای آناهیتا همتی در اکباتان

آناهیتا همتی بازیگر جوان و دوست داشتنی سینما و تلویزیون ایران است. آناهیتا همتی چند سالی است در این عرصه کمرنگ شده است. آناهیتا همتی در تئاتر فعالیت می نماید. آناهیتا همتی فعالیت گسترده ای در فضای مجازی دارد.خانه آناهیتا همتی در محله اکباتان است.

آناهیتا همتی تصویر زیر را از غروب زیبای پائیز از پنجره خانه اش منتشر نموده است.

بد نیست درباره آناهیتا همتی بیشتر بدانید

آناهیتا همتی بازیگر ایرانی در اول مرداد 1352 در تهران به جهان آمده و در زمینه بازیگری در سینما، تلویزیون و تئاتر فعالیت دارد. به دلیل شغل پدرش مدتی در شهرهای خرم آباد و لنگرود نیز زندگی نموده است.

پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است. یک برادر بیشتر ندارد به نام آرین , مادرش ترک است و پدرش مازندرانی، اما هر دو در تهران بزرگ شده اند. خودش بچه سلسبیل و در زایشگاه اقبال سلسبیل به جهان آمده است.

دلیل ازدواج نکردن آناهیتا همتی

تا به حال فرد ایده آلم را پیدا ننموده ام و معتقدم که ازدواج کردن در سن کم خطرناک است. صبر کردم بزرگتر و عاقل تر شوم، از وقتی هم که بزرگ و عاقل شدم از بس میبینم, همه آنهایی که شتاب زده ازدواج میکنند، طلاق میگیرند، بیشتر دقت میکنم.

منبع: وقت صبح

منبع: رکنا
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1433

به "تصویری از خانه با صفای آناهیتا همتی در اکباتان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصویری از خانه با صفای آناهیتا همتی در اکباتان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید