تصاویری هیجان انگیز از عظیم ترین راکت تنیس آسمانی در چین، از راهروی آسمان گذرکنید!

به گزارش ساری فان، وقتی صحبت از عظیمترین مناطق دیدنی در دنیا می گردد، باید از آبشار راهرو آسمان در گوانگدونگ چین دیدن کرد. این راهرو عظیم آسمانی در منطقه شینگوان واقع شده است. چیزی که باعث می گردد این راهرو آسمانی از سایر مناطق دیدنی متمایز گردد، شکل منحصر به فرد و راکت تنیس مانند آن است که در بین بازدیدکنندگان به نام راکت عظیم مشهور شده است.

تصاویری هیجان انگیز از عظیم ترین راکت تنیس آسمانی در چین، از راهروی آسمان گذرکنید!

با ما همراه باشید و با تور چین ارزان از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

این راهرو با شکوه آسمانی توسط سه ستون فولادی نگهداشته می گردد و مانند دو راکت تنیس است که در جلوی یک کوه قرار گرفته اند. این سازه بزرگ، هم ارتفاع یک برج 166 طبقه ای است که ارتفاعی معادل 500 متر را به خود اختصاص داده است.

راهرو آسمان به شکلی منحصر به فرد طراحی شده که دارای 450 نازل آبپاش و حدود 2000 لامپ در قسمت دایرهای خود است که به موسیقی واکنش نشان می دهد و باعث شده این بنا به بزرگترین آبشار موزیکال جهان تبدیل گردد.

از آنجا که تمامی این راهرو از شیشه ساخته شده است، هنگامی که می خواهید از راهرو آسمان عبور کنید، احتمالا مقدار بسیار زیادی آدرنالین در بدن شما ترشح گردد یا ممکن است صدای شکستن شیشه یا ترک هایی روی شیشه ببینید.

اما جای نگرانی نیست، این ها کاملا امن و طراحی های مربوط به شیشه های راهرو هستند و برای ترساندن بازدیدکنندگان ساخته شده اند.

ساخت این راهرو تقریبا 12 ماه به طول انجامید و می تواند وزنی معادل 400 تن معادل 4000 نفر را تحمل کند. ضخامت شیشه های به کار رفته 6 سانتیمتر با شفافیت 99.9% است که باعث وضوح بسیار زیاد از منطقه زیر و ترساندن بازدیدکننده می گردد.

این آبشار علاوه بر خاص بودن خود سازه، یک منظره نفسگیر از دره هوانگ تنگ را به شما ارائه می دهد که می توانید غروب بسیار زیبا خورشید را از آنجا تماشا کنید. در غروب و هنگام تاریکی هوا، لامپ های موجود در آبشار و راهرو روشن شده آبشار با موسیقی می رقصد یک منظره بسیار با شکوه را ایجاد می نماید.

منبع: گردشبان
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 443

به "تصاویری هیجان انگیز از عظیم ترین راکت تنیس آسمانی در چین، از راهروی آسمان گذرکنید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویری هیجان انگیز از عظیم ترین راکت تنیس آسمانی در چین، از راهروی آسمان گذرکنید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید