تست کرونای اتباع هندی و پاکستانی قبل از ورود به بوشهر منفی بود

به گزارش ساری فان، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی استان بوشهر گفت: براساس پی گیری ها و دریافت مستندات قابل ارائه، تست کرونای 9 نفر از اتباع هندی و پاکستانی قرنطینه شده در بوشهر، قبل از ورود به این شهر منفی بود.

تست کرونای اتباع هندی و پاکستانی قبل از ورود به بوشهر منفی بود

ایرنا: سکینه سالاری روز یکشنبه به رسانه ها اظهار داشت: 2 نفر از این اتباع خارجی پاکستانی هستند و یک ماه و نیم قبل در بوشهر اسکان داشته اند، سه نفر تبعه هندی که با پرواز ماهان از کشور هندوستان به دبی کشور امارات عربی و از آنجا به تهران پرواز داشته اند و چهار اتباع هندی دیگر که با اتوبوس از مقصد شیراز به بوشهر آمده اند، با پیگیری های اجرا شده از مقصد حرکت آنان، همه مستندات موجود بر منفی بودن تست کرونای آنها قبل از ورود به بوشهر دلالت دارد و درگیری آنان با ویروس کرونا، در این استان رخ داده است.

وی ادامه داد: اقامتگاهی که این خدمه ها در آن اسکان دارند، یکی از مراکز خوب شهر بوشهر در دوران کرونا است که پروتکل های بهداشتی را به طور کامل اجرا کرده است و در جریان اتباع خارجی هم، با قرنطینه آنها تا 14روز هیچ پذیرشی نخواهد داشت.

سالاری یادآور شد: در سرانجام تعطیلات نوروز هم اظهار داشتیم که همه مسافرانی که از واحدهای اقامتی دارای مجوز از این اداره کل استفاده کرده اند، با رضایت مندی مطلوب استان بوشهر را ترک کردند و از اجرای دقیق دستورالعمل سفرهای مسئولانه و هوشمند و رعایت شیوه نامه های بهداشتی رضایت کامل داشتند.

وی اظهار داشت: براساس آمارهای رسمی در نوروز 1400، هشت هزار و 500 نفر در اقامتگاه های این استان اسکان یافتند.

سالاری گفت: در کنار این شمار مسافر 171هزار مسافر از طریق حمل و نقل زمینی و 6هزار و 978 مسافر نیز از جهت هوایی وارد استان بوشهر شده اند.

پیش از این دکتر سعید کشمیری رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اظهار داشته بود، تست کرونای 9 نفر از 20 نفر اتباع هندی و پاکستانی که از طریق بندر عباس و شیراز وارد استان بوشهر شده اند، مثبت است و هم اکنون در یک مرکز اقامتی در بوشهر قرنطینه هستند.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 21 خرداد 1400 بروزرسانی: 21 خرداد 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1055

به "تست کرونای اتباع هندی و پاکستانی قبل از ورود به بوشهر منفی بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تست کرونای اتباع هندی و پاکستانی قبل از ورود به بوشهر منفی بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید