ترامپ نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات 2020 آمریکا را پذیرفت

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، دونالد ترامپ روز پنج شنبه و در چهارمین و آخرین روز از برگزاری کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه به ادای سخنرانی نهایی پرداخت و در این سخنرانی نامزدی حزب جمهوریخواه را که از سوی این حزب به وی پیشنهاد شده بود، پذیرفت.

ترامپ نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات 2020 آمریکا را پذیرفت

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی آمریکا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی آمریکا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های آمریکا انتخاب کنید.

ترامپ در این سخنرانی گفت: با قلبی آکنده از سپاس و خوش بینی بیکران، مفتخرم که نامزدی [حزب جمهوریخواه] برای ریاست جمهوری ایالات متحده را بپذیرم.

لازم به ذکر است که در کنوانسیون ملی حزب جمهوریخواه افرادی همچون ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهور، میچ مک کانل رهبر اکثریت مجلس سنا، جف فن درو نماینده کنگره آمریکا، رودی جولیانی وکیل شخصی ترامپ، کوین مک کارتی رهبر اقلیت مجلس نمایندگان آمریکا نیز سخنرانی کردند.

گزارشها حاکی از آن است که پیش از سخنرانی رئیس جمهور در کنوانسیون ملی جمهوریخواه، گروهی از معترضان در میدان لافایت در محوطه بیرونی کاخ سفید تجمع نموده و با در دست داشتن پوسترهایی ضمن اعلام حمایت خود از جنبش جان سیاهپوستان ارزش دارد، از مردم خواستند که برای اخراج ترامپ از کاخ سفید به رقیب وی رأی دهند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 596

به "ترامپ نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات 2020 آمریکا را پذیرفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ نامزدی حزب جمهوریخواه در انتخابات 2020 آمریکا را پذیرفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید