ترامپ: ما پیروزیم

به گزارش ساری فان، خبرنگاران؛ دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا با گذشت چند روز از مسجل شدن شکست وی در انتخابات ریاست جمهوری، بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات شد و نوشت: ما پیروزیم.

ترامپ: ما پیروزیم

به گزارش خبرنگاران، ساعتی پیش دونالد ترامپ، با پیوست کردن گزارش روزنامه محافظه کار واشنگتن تایمز در توئیتر خود نوشت: ریچارد هاپکینز ، کارمند پست پنسیلوانیا، ادعای دستکاری صندوق آراء را رد میکند. با حقیقت بمانید، اصل داستان او. (لینک گزارش واشنگتن تایمز)

واشنگتن تایمز در این گزارش به نقل از ریچارد هاپکینز نوشته است که مأموران فدرال با تهدید و ارعاب وی را مجبور کرده اند که ادعایش را پس بگیرد.

دونالد ترامپ در توئیت دیگری نوشت: رسانه های خبر جعلی از شخصی به نام ال اشمیت، کمیساریای فیلادلفیا که به اصطلاح جمهوری خواه است، استفاده کرده تا توضیح دهد که همه چیز در انتخابات فیلادلفیا صادقانه پیش رفته است. او حاضر نیست به کوهی از فساد و عدم صداقت نگاه کند. ما پیروزیم!

ترامپ قبل از این 2 پیام توئیتری نوشته بود: نظرسنجی های جعلی ای بی سی نیوز و واشنگتن پست درست قبل از انتخابات یک نظرسنجی سرکوب غیرقانونی ساختند که نشان می داد 17 امتیاز در ویسکانسین پایین تر هستم، در حالی که در روز انتخابات، رقابت حتی یکنواخت بود -و ما اکنون در حال آماده سازی برای پیروزی در ایالت هستیم. بسیاری از این موارد اسفناک وجود دارد!

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 716

به "ترامپ: ما پیروزیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ: ما پیروزیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید