عظیم ترین جشنواره دیجیتالی فیلم رایگان دنیا در یوتیوب نهم خرداد ماه شروع می گردد

به گزارش ساری فان، یوتیوب طی 10 روز جشنواره فیلم جهانی خود علاوه بر فیلم های اختصاصی خودش، فیلم های منتخبی از جشنواره های Tribeca و Cannes و Sundance را نمایش می دهد.

عظیم ترین جشنواره دیجیتالی فیلم رایگان دنیا در یوتیوب نهم خرداد ماه شروع می گردد

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و تعطیلی بسیاری از کشورها و در نتیجه قرنطینه خانگی مردم، روز دوشنبه یوتیوب اظهار داشت یک جشنواره فیلم جهانی رایگان را با شعار Are One شروع می نماید.

این فستیوال دیجیتالی به مدت 10 روزه برگزار شده و از 29 می شروع و تا روز 7 ژوئن در سایت و سرویس یوتیوب ادامه دارد.

نزدیک به 20 جشنواره فیلم مشهور جهانی محتواهای فستیوال We Are One را تامین خواهند کرد. از جمله این جشنواره ها می توان به جشنواره های برلین، ونیز، تورنتو، توکیو، Cannes ،Sundance ،Tribeca و چند جشنواره معروف دیگر اشاره نمود.

یوتیوب در جشنواره عظیم دیجیتالی خود می خواهد انواع فیلم های کوتاه، مستند، کمدی، موسیقی و گفت وشنود را پخش کند. قرار است به زودی برنامه کامل زمان پخش این فیلم ها روی صفحه یوتیوب در وب منتشر گردد.

رویدادی برای اتحاد و همدلی و بهبود وضع جهان

رابرت کیکل، مدیر ارشد کسب وکار یوتیوب درباره این فستیوال فیلم بین المللی می گوید: یکی از منحصربه فردترین و الهام بخش ترین جنبه های در خانه ماندن به طور جهانی این است که توانایی گردهم آمدن و تجربه یک رویداد را خواهیم داشت. جشنواره فیلم جهانی We Are One دقیقا برای همین است.

سازمان بهداشت جهانی به این فستیوال روی خوش نشان داده و آن را تایید و یک حرکت مفید برای مبارزه با ویروس کرونا و جلوگیری از شیوع بیشتر آن دانسته است.

جین روزنتال، مدیر و بنیان گذار جشنواره فیلم Tribeca و Tribeca Enterprises نیز درباره جشنواره فیلم دیجیتالی یوتیوب می گوید: ما اغلب درباره نقش منحصربه فرد و قدرتمند فیلم ها در الهام بخشیدن و متحد کردن مردم بدون در نظر دریافت مرزهای جغرافیایی یا اختلافات و همین طور یاری به بهبود جهان صحبت می کنیم. در حال حاضر، همه جهان به بهتر شدن نیاز دارد.

صفحه رسمی جشنواره عظیم فیلم دیجیتالی و رایگان We Are One یوتیوب به طور لحظه ای جدیدترین اخبار و برنامه های مرتبط با این جشنواره را اعلام می نماید.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 377

به "عظیم ترین جشنواره دیجیتالی فیلم رایگان دنیا در یوتیوب نهم خرداد ماه شروع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عظیم ترین جشنواره دیجیتالی فیلم رایگان دنیا در یوتیوب نهم خرداد ماه شروع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید