برگزاری دوره آموزشی آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در آذربایجان شرقی

به گزارش ساری فان، سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برگزاری دوره آموزشی و توانمندسازی فعالان گردشگری استان با موضوع آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی، خبر داد.

برگزاری دوره آموزشی آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی، علیرضا بایرام زاده روز پنجشنبه 29 خردادماه 99 ضمن اعلام این خبر گفت: با توجه به اینکه تبریز در ردیف شهرهای تاریخی جهان قرار گرفته است و میزبان رویدادهای مختلف ملی و بین المللی است، توانمندسازی فعالان حوزه گردشگری در راستای برگزاری هرچه بهتر رویدادهایی از این دست، از اهمیت بسیاری برخوردار است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه از مهم ترین اهداف معاونت گردشگری آذربایجان شرقی دانش افزایی فعالان عرصه گردشگری است، لذا دوره آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی برای فعالان بخش های هتلداری، تاسیسات گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی امروز پنجشنبه 29 خرداد ماه در حال برگزاری است.

بایرام زاده در پایان، گفت: این دوره آموزشی که به صورت رایگان در سازمان مدیریت صنعتی تبریز در حال برگزاری است و در دو بخش آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی و آداب معاشرت و نحوه حضور در مناسبت های بین المللی به ارائه اطلاعات به فعالان حوزه گردشگری می پردازد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 28 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 479

به "برگزاری دوره آموزشی آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری دوره آموزشی آداب تشریفات برگزاری رویدادهای ملی و بین المللی در آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید