بررسی فنی بنتلی فلایینگ اسپور

به گزارش ساری فان، ظاهر خودرو بنتلی فلایینگ اسپور کاملاً دگرگون شده و البته همان سرعت قابل توجه همیشگی را حفظ کرده است.

بررسی فنی بنتلی فلایینگ اسپور

به گزارش خبرنگار ، زمانی که نسل جدید بنتلی فلایینگ اسپور حدود یک سال پیش معرفی شد بیشتر افراد زبان به تحسین این چهار چرخ لوکس گشودند. از جمله دلایل اصلی این موضوع می توان به قابلیت های بالای آن اشاره کرد که باعث می شود فلایینگ اسپور پا به پای کانتیننتال GT بتازد و البته چهره یک خودروی لوکس و خانوادگی را نیز بر جای بگذارد.

یکی دیگر از دلایل جذابیت های بی حدوحصر این خودرو پیشرانه 12 سیلندر آن است. این خودرو در نسل جدید کاملاً دگرگون شده و البته همان پرفورمنس قابل توجه همیشگی را حفظ کرده است.

نیروگاه 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی فلایینگ اسپور قدرت 626 اسب بخاری و گشتاور 900 نیوتون متری تولید می کند. بنتلی مدعی است این خودرو تنها در عرض 3 ثانیه از سکون به سرعت 100 کیلومتر در ساعت رسیده و حدبیشتر سرعت 333 کیلومتر در ساعت را لمس می کند. برای یک سدان بزرگ با وزن 2435 کیلوگرمی این عملکرد بسیار قابل توجه است.

در دنیای واقعی هم عملکرد خودرو تفاوت چندانی با روی کاغذ ندارد. به تازگی AutoTopNL با این خودرو سری به جاده ها زده و توانسته سقف سرعت 326 کیلومتر در ساعت را ثبت کند.

البته نمی دانیم تفاوت بین سرعت اعلامی توسط بنتلی و عدد ثبت شده توسط این مجله چیست، اما به هرحال این تست در بخش بدون محدودیت سرعت اتوبان های آلمان اجرا شده و بنابراین می توان انتظار تأثیر برخی عوامل را داشت.

اما آنچه باعث شده تحت تأثیر فلایینگ اسپور قرار بگیریم حس و حال کابین حتی در چنین سرعت سرسام آوری بوده است. در واقع خودرو همانند یک کشتی لوکس روی جاده می خرامیده است.

این بهایی است که باید برای یک بنتلی پرداخت، پرفورمنس در پکیجی لوکس و اشرافی…

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 8 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 416

به "بررسی فنی بنتلی فلایینگ اسپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بررسی فنی بنتلی فلایینگ اسپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید