برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت

به گزارش ساری فان، خبرنگاران/کردستان مدیر مخابرات کردستان تعداد روستاهای دارای اینترنت را 540 مورد اعلام کرد و گفت: بر اساس برنامه ابلاغی، توسعه خدمات مخابراتی در روستاها از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت

آزاد حکمت در دیدار با ماموستا فایق رستمی نمایندە مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه مشتریان یکی از سرمایه های اصلی مخابراتی به شمار می فرایند و جوابگویی به مطالبات ارتباطی آن ها از اهداف کاری منطقه است، اظهار کرد: برنامه ها و استراتژی های کاری بر اساس ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان تدوین شده است.

وی در ادامە به ارائه عملکرد مخابرات در چند سال گذشته پرداخت اضافه نمود: در سال 99 علی رغم تمام مسائل بوجود آمده به خوبی جوابگوی نیازهای ارتباطی و مخابراتی مشتریان بودیم و با کمترین اختلالِ ارتباطی شرایط استفاده از محصولات و سرویس های مخابراتی برای مشتریان را فراهم آوردیم.

حکمت با بیان اینکه ارتقا و توسعه زیرساخت های دیتا در دو حوزه ثابت و سیار به دلیل نیاز بیش از پیش مشتریان برای انجام امورات اداری، بهره مندی دانش آموزان از آموزش های آنلاین در فضای مجازی، ایجاد شرایط برای کسب و کارهای آنلاین و انجام امورات روزانه مشتریان به صورت غیر حضوری و آنلاین یکی از مهمترین اقدامات مخابرات منطقه کردستان در سال گذشته است اظهارداشت: این امر با حمایت و پشتیبانی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، نمایندگان مردم، مسئولان استانی و کارکنان منطقه محقق شد که از تک تک این عزیزان تقدیر و تشکر می نمایم.

حکمت با اعلام اینکه در سال گذشته اعتباری بالغ بر 141 میلیارد و 200 میلیون تومان در راستای حمایت از تولیدات داخلی، برای تجهیزات مخابراتی با برند ایرانی سرمایه گذاری شده است گفت: حرکت در این راستا برای تحقق شعار سال از برنامه های مخابرات منطقه در سال جاری است که در دستور کار واقع شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: در حال حاضر تعداد 508 هزار و 911 شماره تلفن ثابت در استان مشغول بکار هستند.

وی با بیان اینکه بیش از 2 میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه در استان با ضریب نفوذ 137 درصد از خدمات و تکنولوژی های دیتای همراه بهره مند هستند یادآور شد: تعداد 507 سایت BTS در استان نصب و راه اندازی شده است.

حکمت به تعداد روستاهای دارای ارتباط اشاره داشت و گفت: هم اکنون یک هزار و 601 روستای استان دارای ارتباط مخابراتی هستند.

وی همچنین تعداد روستاهای دارای اینترنت را 540 مورد گفت و شرح داد: بر اساس برنامه ابلاغی ، توسعه خدمات مخابراتی در روستاها از دیگر برنامه های در دست اجرا است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 19 اردیبهشت 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1006

به "برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخورداری 504 روستای استان کردستان از خدمات اینترنت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید