با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران؛ دبیاسی: در حال مذاکره در خصوص جزئیات قراردادمان هستیم

به گزارش ساری فان، با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران، سرمربی ایتالیایی سابق تیم ملی آلبانی گفت که در حال مذاکره با فدراسیون فوتبال کشورمان است.

با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران؛ دبیاسی: در حال مذاکره در خصوص جزئیات قراردادمان هستیم

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، پایگاه خبری ایتالیا سرا گفت و گویی اختصاصی با جانی دبیاسی انجام داده و در آن از وی در مورد خبر منتشر شده اخیر مبنی بر مذاکره اش با فدراسیون فوتبال ایران سؤال پرسیده است.

این مربی 63 ساله ایتالیایی که تا سه سال پیش راهنمایی تیم ملی آلبانی را برعهده داشت، در پاسخ به این سؤال که آیا خبر مذاکره اش با فدارسیون فوتبال ایران صحت دارد و چه مدت دیگر مانده است تا رسماً راهنمایی تیم ملی این کشور را برعهده بگیرد گفت: داریم روی بعضی جزئیات کار می کنیم اما تا زمانی که چیزی امضا نشود، هیچ چیز قطعی نیست. از بعضی جهات عقد این قرارداد بسیار احتمال دارد.

اگر مذاکرات دبیاسی با فدراسیون فوتبال ایران به انتها برسد، این دومین دوره کاری خود به عنوان سرمربی یک تیم ملی را تجربه خواهد نمود.

او سال 1990 دوران مربیگری خود را در تیم جوانان باشگاه باسانوی ایتالیا شروع کرد و در ادامه تیم هایی مانند کارپی، اسپال، مودنا، برشا، تورینو، لوانته و اودینزه را هم راهنمایی کرد. دبیاسی سال 2011 راهنمایی تیم ملی آلبانی را برعهده گرفت و تا سال 2017 در این تیم حضور داشت. او ماه سپتامبر همان سال راهنمایی تیم آلاوس را برعهده گرفت اما بعد از کمتر از دو ماه اخراج شد و از آن موقع تا به امروز بیکار بوده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 171

به "با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران؛ دبیاسی: در حال مذاکره در خصوص جزئیات قراردادمان هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با وجود تکذیب فدراسیون فوتبال ایران؛ دبیاسی: در حال مذاکره در خصوص جزئیات قراردادمان هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید