تور مالزی ارزان: با تور مجازی از برج های پتروناس در مالزی تماشا کنید

به گزارش ساری فان، برج ها یپتروناس که بلندترین برج های دوقلو به حساب می آیند، با دیدنی های پرتعدادشان یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی کوالالامپور محسوب می شوند.

تور مالزی ارزان: با تور مجازی از برج های پتروناس در مالزی تماشا کنید

با تور مالزی ارزان از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید. با ما به کوالالامپور ، پنانگ و لنکاوی سفر کنید و از سفری دل انگیز لذت ببرید.

از برج های دوقلوی پتروناس (Petronas Twin Towers) به عنوان نماد مرکز کشور مالزی یعنی شهر کولالامپور، یاد می گردد. این سازه ، بلندترین برج دوقلوی جهان است و ارتفاع آن به 452 متر می رسد. چشم انداز هایی زیبا که به وسیله این برج ها شکل می گیرند همراه با وجود فروشگاه ها و مراکزی که گردشگر های فراوانی را به خود جذب می نمایند، برج دوقلوی پتروناس را به یکی از جاذبه های گردشگری اصلی شهر کوالالامپور تبدیل نموده اند. همراه ما باشید که در تازه ترین قسمت از تورهای مجازی، به این دو برج زیبا سر می زنیم.

البته که تا قبل از اعلام شدن برج های دوقلوی پتروناس به عنوان بلندترین برج های دوقلوی جهان، ساکنین شهر شیکاگو با مطرح کردن نام برج های Sears به عنوان برج هایی با ارتفاع 527 متر، کوشش می کردند تا این سازه را به عنوان بلندترین برج دوقلوی جهان معرفی نمایند؛ اما در خاتمه تعیین شد که 75 متر از این سازه را یک آنتن بسیار بلند شکل داده و به همین علت، ارتفاع 527 متری برای این برج ثبت نشد و سازه بلند مالزیایی همچنان به عنوان بلندترین برج جهان پذیرفته شد.

در کنار برج پتروناس که بلندترین سازه دوقلوی جهان و از جاهای دیدنی مالزی به شمار میرود، برج دبی با 828 متر، برج تای پی 101 با 509 متر و مرکز خرید شانگهای با 492 متر در گروه بلندترین برج های جهان قرار گرفته اند. هم اکنون و به وسیله قسمت ابتدایی این مطلب می توانید و به وسیله قاب تور مجازی، می توانید به برج پتروناس در کوالالامپور سفر نموده و از آن بازدید کنید. خبرنگاران روزانه مطالب مختلفی را با موضوع تورهای مجازی و سفرهای تصویری منتشر می نماید. اگر به این دست از مطالب علاقه مند هستید، بازدید روزانه را از خبرنگاران از قلم نیاندازید.

منبع: کجارو / airpano.com
انتشار: 15 بهمن 1400 بروزرسانی: 15 بهمن 1400 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1357

به "تور مالزی ارزان: با تور مجازی از برج های پتروناس در مالزی تماشا کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور مالزی ارزان: با تور مجازی از برج های پتروناس در مالزی تماشا کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید