اولین جزئیات از بورس روز یکشنبه ، نمادهای بانکی و پتروشیمی پرتقاضاترین گروه های بورسی

به گزارش ساری فان، به گزارش خبرنگاران، در فرایند پیش گشایش بازار سهام روز یکشنبه،قدرت خریداران از قدرت فروشندگان بیشتر به نظر می رسد و باید شاهد آغاز سبز دیگری برای بورس باشیم.

اولین جزئیات از بورس روز یکشنبه ، نمادهای بانکی و پتروشیمی پرتقاضاترین گروه های بورسی

در جریان سفارش گذاری امروز سه نماد شپنا، وتجارت و ذوب به ترتیب با یک میلیارد و 83، 594 و 477 میلیون صف خرید، بیشترین حجم متقاضی را به خود اختصاص دادند. به طور کلی به نظر می رسد امروز استقبال از نمادهای پتروشیمی و بانکی بیش از سایر گروه های صنعت باشد.

معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر شروع می گردد که روز گذشته، شاخص کل با عبور از کانال یک میلیون واحدی رکورد تازه ای از خود به جای گذاشت تا نگرانی ها در مورد مقاومت روانی سنگین یک میلیونی و سقوط شدید شاخص کل برای مدتی رفع گردد.

دیروز بازگشایی نماد شستا از سوی ناظر بازار باطل اعلام شد و کشف فیمت مجدد این نماد امروز بدون دامنه نوسان انجام می گردد. در صورتی که امروز نیز کشف قیمت صورت نگیرد، این نماد با همان دامنه نوسان 5 درصدی معامله خواهد شد. همچنین با اعلام ناظر بازار، معاملات امروز نماد صبا پس از کشف قیمت در روز گذشته، امروز از ساعت 13:31 تا 14:30 خواهد بود.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 16 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 401

به "اولین جزئیات از بورس روز یکشنبه ، نمادهای بانکی و پتروشیمی پرتقاضاترین گروه های بورسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جزئیات از بورس روز یکشنبه ، نمادهای بانکی و پتروشیمی پرتقاضاترین گروه های بورسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید