امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از 7 تیر آغاز می شود ، برگزاری آزمون دوره کارشناسی بصورت مجازی

به گزارش ساری فان، رئیس دانشگاه تبریز گفت: در راستای حفظ سلامتی دانشجویان و جلوگیری از شیوع کرونا آزمون مقطع کارشناسی درپایان نیمسال دوم 1399-1398 فقط بصورت مجازی برگزار شود و شروع آزمون ها از هفتم تیر ماه به بعد است.

امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از 7 تیر آغاز می شود ، برگزاری آزمون دوره کارشناسی بصورت مجازی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

میر رضا مجیدی، رئیس دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، با اشاره به نحوه برگزاری امتحانات سرانجام نیمسال دوم گفت: نظر به اینکه وزارت علوم و تحقیقات و فناوری تصمیم گیری در این زمینه را به دانشگاه ها محول کرده است برگزاری آزمون کارشناسی بصورت مجازی و مقطع تحصیلات تکمیلی براساس تشخیص اساتید و دانشگاه بصورت مجازی یا حضوری خواهد بود.

مجیدی در مورد نحوه آزمون نیمسال دوم مقطع کارشناسی شرح داد: در راستای حفظ سلامتی دانشجویان و جلوگیری از شیوع کرونا آزمون مقطع کارشناسی درسرانجام نیمسال دوم 1399-1398 در دانشگاه های استان آذربایجانشرقی مقرر شده است آزمون مقطع کارشناسی فقط بصورت مجازی و غیر حضوری برگزار شود و شروع آزمون ها از هفتم تیر ماه به بعد است.

رئیس دانشگاه با اشاره آزمون مقطع تحصیلات تکمیلی کارشناسی ارشد -دکتری مطرح کرد: آزمون مقاطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه های استان آذربایجانشرقی بر اساس نظر وتشخیص اساتید و دانشگاه ها میتواند بصورت حضوری یا مجازی برگزار شود.

وی با اشاره به نحوه برگزاری کلاس های عملی در مقاطع تحصیلات تکمیلی اضافه نمود: دانشجویان بومی مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت برگزاری کلاس های عملی میتوانند با رعایت دستورالعمل های بهداشتی از هفته آینده با هماهنگی اساتید و دانشکده به آزمایشگاه ها مراجعه کنند.

مجیدی درخصوص نحوه برگزاری کلاس های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان غیر بومی مقاطع تحصیلات تکمیلی خاطر نشان کرد: در راستای فراهم آوردن امکانات رفاهی برای دانشجویان غیر بومی مقاطع تحصیلات تکمیلی جهت برگزاری دروس عملی و آزمایشگاهی بایستی کلیه دانشجویان کارشناسی ساکن خوابگاه ها تا سرانجام خرداد ماه خوابگاه ها را تخلیه و تحویل دهند تا معاونت دانشجوئی دانشگاه ها نسبت به آماده سازی خوابگاه های دانشجویی برای هر دانشجو یک اتاق بر اساس پروتکل های بهداشتی اقدام کنند و بعد از آماده سازی از هفتم تیر ماه دانشجویان غیر بومی تحصیلات تکمیلی به دانشگاه مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 445

به "امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از 7 تیر آغاز می شود ، برگزاری آزمون دوره کارشناسی بصورت مجازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امتحانات دانشجویان دانشگاه تبریز از 7 تیر آغاز می شود ، برگزاری آزمون دوره کارشناسی بصورت مجازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید