الهامی: امتیاز دریافت مقابل گل گهر سخت است، فردا 11 جادوگر همراه تیم داریم

به گزارش ساری فان، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: گل گهر تغییرات زیادی داشته و امتیاز دریافت در برابر این تیم سخت است.

الهامی: امتیاز دریافت مقابل گل گهر سخت است، فردا 11 جادوگر همراه تیم داریم

به گزارش خبرنگاران از سیرجان، ساکت الهامی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال تراکتور مقابل گل گهر سیرجان گفت: گل گهر تغییرات زیادی داشته و تیم متحول شده ای است و امتیاز دریافت در برابر این تیم سخت است امیدوارم یک بازی تماشاگرپسند داشته باشیم.

وی گفت: نسبت به گل گهر شناخت خوبی داریم و در دور برگشت برخی تیم ها برای قهرمانی می جنگند برخی تیم ها برای بقا و همین فوتبال را زیبا کرده و کار سخت شده است ما هم خوب هستیم و با برد هفته گذشته شرایط مطلوبی داریم.

سرمربی تیم تراکتور در پاسخ به این سوال که شما در بازی های گذشته زیاد به داوری اعتراض کرده اید، شرح داد: در مورد بازی فردا بپرسید و این سوالات حاشیه ای را مطرح نکنید ما در بازی فردا مصدوم داریم نمی دانیم می رسند یا خیر اما ایمان سلیمی را در اختیار نداریم.

الهامی در پاسخ به سوال دیگری که شنیده شده یک جادوگر فردا همراه تیم می آید گفت: ما برای بازی فردا جادوگر داریم یکی نیست 11 نفر است و فردا خواهیم دید. متاسفم برای فوتبال که امثال شما این سوال ها را می کند معین است که کدام شهر جادو می کند ما پرچمدار آذربایجان هستیم و به این چیزها اهمیت نمی دهیم.

ف

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 202

به "الهامی: امتیاز دریافت مقابل گل گهر سخت است، فردا 11 جادوگر همراه تیم داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهامی: امتیاز دریافت مقابل گل گهر سخت است، فردا 11 جادوگر همراه تیم داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید