افتتاح استادیوم 675 میلیونی میزبان فینال جام جهانی

به گزارش ساری فان، استادیوم 80 هزار نفری لوسیل، میزبان ملاقات فینال جام جهانی 2022 خواهد بود. این استادیوم با ملاقات سوپر کاپ لوسیل میان دو تیم الهلال عربستان و الزمالک مصر به صورت رسمی افتتاح شد.

افتتاح استادیوم 675 میلیونی میزبان فینال جام جهانی

به گزارش خبرنگاران، کمیته عالی تحویل و میراث جام جهانی تصمیم گرفته بود تا لوسیل که آخرین استادیوم آماده بهره برداری جام جهانی 2022 قطر است، با برگزاری سوپر کاپ لوسیل میان قهرمانان لیگ عربستان سعودی و لیگ مصر افتتاح گردد به همین علت الهلال و الزمالک به مصاف هم رفتند.

این بازی در انتها 90 دقیقه با تساوی یک - یک به انتها رسید و دو تیم مستقیم روانه ضربات پنالتی شدند که هر چهار ضربه نخست الهلال به گل تبدیل شد و از آن جایی که الزمالک 2 پنالتی خود را از دست داد، در نهایت، نماینده عربستان به عنوان قهرمانی دست یافت.

در این ملاقات، 77 هزار و 575 نفر در استادیوم لوسیل حضور پیدا نموده و مسابقه را از نزدیک به نظاره نشستند، بدین ترتیب استادیوم میزبان فینال جام جهانی به صورت رسمی افتتاح شد.

این بازی یک آزمایشی برای امنیت، سیستم مهاجرت مرزی و مترو دوحه و بعلاوه مدیریت جمعیت بود.

فیفا می گوید 2.45 میلیون از سه میلیون بلیت جام جهانی فروش رفته است و دور نهایی فروش آنلاین در اواخر این ماه برگزار خواهد شد.

منبع: فرارو
انتشار: 22 شهریور 1401 بروزرسانی: 22 شهریور 1401 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1545

به "افتتاح استادیوم 675 میلیونی میزبان فینال جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح استادیوم 675 میلیونی میزبان فینال جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید