افتتاح بخش خدمات پس از فروش دوربین کانن در مجموعه تعمیرگاه مرکزی دوربین ایده آل دوربین

به گزارش ساری فان، سازمان خدماتی تعمیرگاه مرکزی دوربین ایده آل دوربین به مدیریت عمران قاسمی، واحد ویژه خدمات پس از فروش دوربین کانن را افتتاح کرد.

افتتاح بخش خدمات پس از فروش دوربین کانن در مجموعه تعمیرگاه مرکزی دوربین ایده آل دوربین

به گزارش خبرنگاران، بنابر اعلام ایده آل دوربین، نمایندگی کانن ایران بخش خدمات پس از فروش خود در تعمیرگاه مرکزی دوربین را راه اندازی کرد.

کمپانی کانن یکی از بزرگ ترین فراورینمایندگان دوربین های عکاسی در دنیا است که انواع دوربین و لنزهای عکاسی حرفه ای و نیمه حرفه ای را در سراسر دنیا عرضه می نماید.

نمایندگی کانن باهدف ارائه خدمات و سرویس های ویژه و تعمیرات تخصصی انواع دوربین های عکاسی و فیلم برداری و لنز برای جامعه عکاسی در ایران تأسیس شد و با توجه به مدیریت پیروز این مجموعه در مدت کوتاهی به گسترده ترین نمایندگی دوربین های عکاسی و فیلم برداری در ایران و خاورمیانه تبدیل شد.

فرایند رشد این مرکز موجب شده است تا این مرکز در مدت کوتاهی پیروز به دریافت گواهی رسمی ارائه خدمات پس از فروش برای انواع دوربین و لنزهای ساخت کمپانی کانن شد.

در حال حاضر این مرکز به عنوان یکی از برترین و تخصصی ترین مراکز نمایندگی کانن برای انواع دوربین عکاسی DSLR؛ میرورلس و انواع دوربین های فیلم برداری ساخت کمپانی کانن است.

همچنین تعمیرگاه مرکزی دوربین کانن در ایران؛ به عنوان یکی از شناخته شده ترین مراکز تعمیرات دوربین عکاسی حرفه ای و خانگی در سطح کشور مطرح می باشد.

اخذ گواهینامه های بین المللی:

استفاده از فناوری پیچیده در ساخت دوربین های عکاسی و تصویربرداری کانن موجب شده است تا برای برطرف عیوب احتمالی موجود در این دوربین ها ، به دانش؛ تجربه و فناوری پیشرفته و قابل ملاحظه ای احتیاج داشته باشیم

کمپانی بزرگ کانن؛ که یکی از بزرگ ترین شرکت های فعال درزمینهٔ فراوری لنز و دوربین های عکاسی و تصویربرداری است؛ جهت کسب این دانش، به آموزش نمایندگان رسمی خود درزمینهٔ خدمات پس از فروش در کشورهای مختلف اقدام می نمایند.

به همین دلیل، مدیریت مرکز نمایندگی رسمی کانن در ایران، پیروز شده است تا در طول سالیان متمادی؛ انواع مختلفی از دوره های آموزشی ارائه خدمات و سرویس های مورداحتیاج برای ارائه به خریداران دوربین کانن در ایران را سپری کرده و در این راستا تعداد زیادی از گواهی های رسمی و نشان های استاندارد ارائه خدمات نمایندگی را دریافت کرده است.

نمایندگی کانن ایران؛ از متخصص ترین کارشناسان خود در بخش فروش دوربین استفاده کرده است . فروشگاه اصلی دوربین کانن؛ فهرستی از بهترین و به روزترین محصولات خود را در اختیار متقاضیان قرار داده و بیشترین هدایت های لازم را قبل از خرید در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

مشاوره خرید دوربین در نمایندگی کانن رایگان است

بسیاری از افرادی که برای نخستین بار نسبت به خرید دوربین اقدام می نمایند، از ویژگی ها و امکانات مختلفی که در دوربین های مختلف وجود دارند؛ آگاهی نداشته و ازاین روی نسبت به انتخاب بهترین گزینه با توجه به بودجه موجود؛ با شک و تردید بسیار زیادی روبه رو هستند.

نمایندگی دوربین کانن در ایران؛ از کارشناسان خبره خود در بخش فروش دوربین استفاده کرده است و این افراد با آگاهی کامل از فناوری به کار رفته در دوربین ها و همچنین با تسلط بر شاخه های مختلف عکاسی و تصویربرداری؛ با تشخیص سطح حرفه ای کاربر؛ بهترین و مناسب ترین گزینه های خرید دوربین را به آن ها معرفی می نمایند.

کمپانی های فراورینماینده دوربین به طور مستمر آخرین و جدیدترین محصولات خود را به بازارهای دنیای ارائه می دهند؛ و در این شرایط دسترسی به آخرین اطلاعات؛ در رابطه با فناوری موجود در جدیدترین محصولات ساخت کمپانی کانن نیز یکی از خدمات رایگانی است که در بخش فروش و مشاوره فروش دوربین در این نمایندگی ارائه می گردد.

ارائه بیمه نامه دوربین در نمایندگی دوربین کانن

ضمانت نامه معتبر نمایندگی کانن، تمامی ایرادات و عیوب مرتبط با خط فراوری دوربین را پوشش می دهد؛ اما بسیاری از ایرادات بعدی در دوربین تحت پوشش ضمانت نامه نمایندگی کانن قرار نمی گیرند.

بیمه نامه معتبر نمایندگی کانن؛ تمامی مشکلاتی که تحت پوشش ضمانت نامه کانن قرار ندارند را پوشش داده و نسبت به جبران خسارت آن اقدام می نماید.

عیوب و ایراداتی همچون ضربه به بدنه دوربین؛ فروافتادن دوربین در آب؛ آتش دریافت دوربین؛ ازکارافتادن دوربین در اثر شن و گردوغبار و ... خارج از موارد تحت شمول گارانتی بوده و ازاین روی بیمه نامه دوربین این موارد را تحت پوشش پرداخت خسارت خود قرار می دهد.

در شرایط ناپایداری قیمت ها که به سبب شرایط مالی اتفاق می افتند، تهیه بیمه نامه برای دوربین کانن (به خصوص دوربین های حرفه ای) یک امر واجب و ضروری تلقی می گردد.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 68

به "افتتاح بخش خدمات پس از فروش دوربین کانن در مجموعه تعمیرگاه مرکزی دوربین ایده آل دوربین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح بخش خدمات پس از فروش دوربین کانن در مجموعه تعمیرگاه مرکزی دوربین ایده آل دوربین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید