احداث پارک آبی در سرعین کلنگ زنی شد

به گزارش ساری فان، هم زمان با دهه فجر و با حضور استاندار اردبیل، احداث پارک آبی اکوا در شهر گردشگری سرعین کلنگ زنی شد و مجموعه پذیرایی تجاری آتا به بهره برداری رسید.

احداث پارک آبی در سرعین کلنگ زنی شد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل، 13 بهمن ماه 98، در آیین کلنگ زنی این مجموعه تفریحی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان هدف از راه اندازی پارک های آبی را ایجاد تأسیسات متمایز تفریحی، سرگرمی در سرعین بیان کرد.

نادر فلاحی با بیان اینکه پیش ازاین نیز مجموعه هایی با کارکرد تفریح و بازی های آبی در این شهر کلنگ زنی و عملیات اجرایی آن شروع شده است، اضافه نمود: چنین مجموعه های مفرحی مناسب برای تمامی گروه های سنی است.

او با اشاره به اینکه حجم سرمایه گذاری در این پروژه 600میلیارد ریال است، اضافه نمود: این مجموعه در ورودی سرعین احداث می گردد و بی شک منجر به تنوع جاذبه های این شهر خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اردبیل همچنین با اشاره به بهره برداری از مجموعه تجاری و پذیرایی آتا در سرعین گفت: این پروژه سرمایه گذاری نیز با هزینه کرد 500 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

به گفته او پروژه های سرمایه گذاری گردشگری در سال های اخیر با حمایت نهادهای اجرایی و استاندار اردبیل رونق گرفته و در حال حاضر نیز 108 پروژه در سطح استان اجرا می گردد.

فلاحی با اشاره به حمایت ویژه از سرمایه گذاری گردشگری گفت: این مهم به چند دلیل عمده ازجمله رونق گردشگری مناطق و تقویت اقتصاد گردشگری و همچنین اشتغال زایی انجام می گردد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 192

به "احداث پارک آبی در سرعین کلنگ زنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احداث پارک آبی در سرعین کلنگ زنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید