احتمال تغییر غافلگیرکننده در حقوق کارمندان، ورود هیئت تطبیق مجلس

به گزارش ساری فان، اگر هیئت تطبیق مصوبات مجلس افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت را رد کند، سازمان برنامه و بودجه باید افزایش 20 درصد حقوق کارکنان را برای همه اعمال کند.

احتمال تغییر غافلگیرکننده در حقوق کارمندان، ورود هیئت تطبیق مجلس

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 از ورود هیئت تطبیق مصوبات مجلس به آیین نامه افزایش حقوق کارکنان دولت اطلاع داد.

به گزارش تسنیم، رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 با اشاره به آیین نامه دولت درباره افزایش حقوق کارکنان دولت، گفت: مجلس در جریان آنالیز لایحه بودجه تصویب کرد که حقوق همه کارکنان دولت 20 درصد افزایش یابد اما در حال حاضر در آیین نامه ای که دولت تدوین نموده، افزایش حقوق ها به صورت پلکانی است.

وی با بیان اینکه افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت مخالف مصوبه مجلس است، گفت: مجلس افزایش 20 درصدی برای همه کارکنان را تصویب نموده لذا آنچه که سازمان برنامه و بودجه درباره افزایش حقوق ها یعنی به شکل پلکانی در نظر گرفته باید اصلاح گردد.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه سال 1402 با بیان اینکه افزایش پلکانی حقوق به ضرر کارکنان دولت است، گفت: با این روش کارکنانی که 21 میلیون حقوق دریافت می کردند، مقدار کمتری افزایش حقوق خواهند داشت که با این اقدام باعث رنجش متخصصین و اساتید دانشگاه و غیره خواهیم شد.

زارع با تاکید بر اینکه هیئت تطبیق مصوبات مجلس به این موضوع ورود خواهد نمود، ادامه داد: ممکن است هیئت این آیین نامه اجرایی را رد نموده و دولت آیین نامه اجرایی را اصلاح کند.

سخنگوی کمیسیون تلفیق بودجه گفت: اگر هیئت تطبیق مصوبات مجلس افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت را رد کند، سازمان برنامه و بودجه باید افزایش 20 درصد حقوق کارکنان را برای همه اعمال کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 23 فروردین 1402 بروزرسانی: 23 فروردین 1402 گردآورنده: sari-fun.ir شناسه مطلب: 1639

به "احتمال تغییر غافلگیرکننده در حقوق کارمندان، ورود هیئت تطبیق مجلس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "احتمال تغییر غافلگیرکننده در حقوق کارمندان، ورود هیئت تطبیق مجلس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید